اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه با موضوع اشتغال جوانان

سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با موضوع اشتغال جوانان روز گذشته (چهارشنبه مورخ ۱۷شهریور) با حضور خانم باقریان بخشدارمرکزی، لطفی بخشدار بخش میمه، صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، محمدی نماینده فرمانداری، شاهزاده فرد و باستانی دو عضو حقوقدان شورای اسلامی و دیگر اعضای ستاد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شاهین شهر و به میزبانی این نهاد برگزار شد.

در این جلسه توضیحاتی در خصوص تفاهم نامه فی مابین اداره ورزش و جوانان و بانک رسالت توسط کارشناسان بانک مذکور ارائه و در خصوص نحوه و چگونگی همکاری و پرداخت تسهیلات به جوانان به منظور راه اندازی کسب وکار بحث و تبادل نظر شد.

بخش دوم جلسه به گفتگوی حاضرین درباره چالش ها و موانع پیش روی جوانان سپری شد.

شاهزاده فرد :

حل مشکلات جوانان همیشه در حد حرف باقی مانده است

حسین شاهزاده فرد رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی و عضو شورای اسلامی شهرستان در سخنان کوتاهی با تاکید بر نگاه عملگرایانه به حل مشکلات جوانان نظیر؛ اوقات فراغت، اشتغال، ازدواج ، مسکن و … بیان کرد: اهمیت موضوع جوانان برکسی پوشیده نیست.

باتوجه به اینکه مسئله جوانان بویژه در حوزه های (فرهنگی ورزشی) از اولویت های اصلی شورای دوره ششم بشمار می رود؛ در حد اختیارات همراه ستاد امور ساماندهی جوانان در تحقق اهداف خواهیم بود.

شاهزاده فرد در ادامه جلسه با اعتقاد بر اینکه؛ همواره ورزش سهم ویژه ای در میان جوانان شاهین شهری داشته، تصریح کرد : لقب «شهر دوستدار ورزش» باتوجه به آمار خوب ورزشکاران شهر به واقع شایسته شاهین شهر است ولی فراموش نکنیم از طرف دیگر با سیر صعودی گرایش جوانان به مواد مخدر مواجهیم به طوریکه امروز در کمال تأسف ارزانترین تفریح جوان ما تهیه مواد مخدر است.
وی در پایان گفت: امیدوارم تصمیمات در حد حرف باقی نماند و از شهرستان تا مدیریت کلان کشور به موضوع جوانان عملیاتی نگاه شود.

باستانی :

تفکر «جوان هراسی » مانع جدی در مسیر اشتغال جوانان است.

فاطمه باستانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر به عنوان جوانترین عضو پارلمان شهری از مسوولان خواستار توجه بیشتری به جوانان شد.

وی مقوله اشتغال را اصلی ترین دغدغه امروز جوانان عنوان کرد و افزود : متاسفانه در استفاده از ظرفیت جوانان با پدیده «جوان هراسی» مواجهیم به نحوی که از جوان تازه فارغ التحصیل شده که قصد ورود به بازار کار دارد توقع سابقه کار داریم ؟! همین رویکرد در نهایت موجب بیکاری جوانان با استعداد می‌شود.
عضو جوان در پایان ابراز داشت : به امید آن روز که به جوانان بیش از پیش اعتماد کنیم تا در سطوح مختلف نقش آفرین و موجبات پیشرفت کشور را فراهم کنند.

 

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *