اخبار ویژه

اقتصادی | ایران

بنابر اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ؛
زمان پرداخت یارانه ها تغییر کرد

سازمان هدفمندی یارانه ها : زمان پرداخت یارانه ها تغییر کرد

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در این خصوص با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی بصورت زیر انجام خواهد شد : مستمری کمیته امداد و بهزیستی بیستم هر ماه، یارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه، یارانه سایر دهک‌ها سی‌ام هر ماه و یارانه دارو از ابتدای ماه

متن کامل را ببینید

عیدی و پاداش کارمندان دولت و بازنشستگان برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد

عیدی و پاداش کارمندان دولت و بازنشستگان برای سال 1402 اعلام شد

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، علی بهادری جهرمی روز یکشنبه در تشریح عیدی پایان سال کارمندان و بازنشستگان اعلام کرد: براساس مصوبه هیات دولت، حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی با افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد. 🔶 سخنگوی دولت افزود: برای کارکنان و بازنشستگان متاهل مبلغ ۷۰۰ هزار تومان نیز اضافه می‌شود و به ازای هر فرزند نیز ۳۰۰ هزار تومان عیدی تعلق خواهد گرفت. 🔶 بهادری جهرمی یادآور شد: به عنوان مثال یک کارمند یا بازنشسته دولت که متاهل و صاحب یک فرزند باشد، مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت خواهد کرد.

متن کامل را ببینید

متقاضیان تکمیل وجه نموده پروژه ۹۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن شاهین شهر ، تعیین تکلیف شوند

متقاضیان تکمیل وجه نموده پروژه 920 واحدی نهضت ملی مسکن شاهین شهر ، تعیین تکلیف شوند

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ جلسه شورای مسکن شهرستان شاهین شهر و میمه به ریاست فرماندار و با حضور تمامی اعضا ؛ روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲در محل سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری تشکیل شد. 🔶 سید محمد رضا کاظمی طبا در این نشست، بر تعیین تکلیف پروژه ۹۲۰ واحدی نهضت ملی مسکن شاهین شهر تأکید نمود و انتظار و بلاتکلیفی متقاضیانی که تکمیل وجه نموده اند را جایز ندانست و دستور پیگیری سریع و رفع موانع این حیطه را صادر کرد.

متن کامل را ببینید

به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی :
تقدیر از فرماندار شاهین شهر در همایش افتتاح پروژه های شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان

همایش افتتاح ۴۵ پروژه به ارزش ۱۰۰۰۰ هزار میلیارد ریال ؛ به همت شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برگزار و از عملکرد محمدرضا کاظمی طبا |  فرماندار شهرستان توسط معاون شرکت صنایع کوچک کشور به عنوان فرماندار برتر در حوزه حمایت از صنعت و صنعتگر تقدیر به عمل آمد.

🔶 همایش افتتاح ۴۵ پروژه زیر ساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ؛ از جمله شهرک بزرگ و مورچه خورت در شهرستان شاهین شهر و میمه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال افتتاح و همزمان آغاز عملیات اجرایی ۴۵ پروژه زیر ساختی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال به همت شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برگزار و از عملکرد محمدرضا کاظمی طبا |  فرماندار شهرستان توسط معاون شرکت صنایع کوچک کشور به عنوان فرماندار برتر در حوزه حمایت از صنعت و صنعتگر تقدیر به عمل آمد. 🔶 شایان ذکر است ؛ شهرستان شاهین شهر و میمه ۶ شهرک صنعتی و بالغ بر ۲۰۰۰ شرکت صنعتی و تولیدی دارد.

متن کامل را ببینید

پروژه مسکونی ظفر ۴ تعاونی مسکن کارمندان دولت شاهین شهر به بهره برداری رسید

آیین افتتاح پروژه مسکونی ظفر ۴ تعاونی مسکن کارمندان دولت در شاهین شهربا حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه اجرا و به بهره برداری رسید

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ؛ سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ مقارن با اولین روز دهه مبارک فجر ، در آیین بهره برداری از پروژه مسکونی ظفر ۴ که به‌ مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران و به همت تعاونی مسکن کارمندان دولت، افتتاح گردید، حضور یافت و به میمنت این ایام خجسته، تحویل کلید یکی از واحدها را در برنامه کاری خود قرار داد. 🔶 لازم به ذکر است که: پروژه ظفر ۴ با زیر بنای کل مجموعه به مساحت : ۳۵۵۰ متر مربع و متراژ مفید : ۲۴۰۰ متر مربع طی ۷ سقف و ۲۴ واحد با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی و ارزش فعلی حدود ۷۰ میلیارد تومان ، واقع در خیابان مطهری، می‌باشد که شروع عملیات ساختمانی آن از مهر ۱۳۹۹ بوده است.

متن کامل را ببینید

پایگاه اطلاع رسانی دولت خبرداد :
عیدی فجرانه دولت سیزدهم به مردم ایران همزمان با چهل و پنجمین دهه فجر

کالابرگ الکترونیکی - عیدی دولت به مردم

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از پایگاه اطلاع رسانی دولت ؛ مرحله جدید و بزرگ طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی با عنوان « طرح فجرانه » در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه ( اول تا هفتم ) در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل‌ و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و در این طرح اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت. 🔶 در «طرح فجرانه» یک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد ( منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران و وزارت بهداشت) با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز ( ۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

متن کامل را ببینید

ساخت اولین پردیس نفت و انرژی توسط بخش خصوصی در پترو پالایش اصفهان

ساخت اولین پردیس نفت و انرژی توسط بخش خصوصی در پترو پالایش اصفهان

🔶 دکتر محسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در دیدار فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری ؛ ، آخرین دستاورد های این شرکت را ارائه و از ساخت اولین پردیس نفت و انرژی توسط بخش خصوصی در پترو پالایش اصفهان خبر داد. 🔶 وی با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان ۲۲ درصد سوخت کشور در ۱۷ استان را تامین می‌کند ، افزود : ۴۶۰ پروژه در هوش مصنوعی، منابع انسانی، مدیریت آب، صرفه جویی انرژی، پدافند غیرعامل، بروز رسانی پالایشگاه، زنجیره ارزش و تبدیل به پتروپالایش به ارزش شش میلیارد یورو در دست اجرا داریم که با این اقدامات پالایشگاه اصفهان، پروژه محور شده است. 🔶 ️مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با اشاره اینکه در مدیریت آب بیش از ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌کنیم، افزود در حال ساخت نیروگاه تجدید پذیر ۱۰۰۰ مگاواتی خورشیدی هستیم.

متن کامل را ببینید

طبق گزارش معاونت امور مالیاتی استان اصفهان :
پرداخت بیش از ۷۴ درصد از ۳۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی شهرستان به شهرداری شاهین شهر

صنایع آلاینده هوا + آلودگی هوا

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA ، سیدمحمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، با اعلام این خبر اظهار داشت: بنا بر گزارش معاونت امور مالیاتی استان اصفهان در مجموع مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان ، بابت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان شاهین شهر و میمه جهت آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ واریز شد. 🔶 وی در ادامه به شرح این واریزی‌ها از سوی معاونت امور مالیاتی پرداخت و افزود : از این مبلغ حدود 274/3 میلیارد تومان (74/1 درصد) به شهرداری شاهین‌شهر ، حدود 38/6 میلیارد تومان (10/4 درصد) به شهرداری گز ، حدود 15/3 میلیارد تومان (4/1 درصد) به شهرداری گرگاب ، حدود 9/4 میلیارد تومان (2/5 درصد) به شهرداری وزوان ، حدود 8/9 میلیارد تومان (2/4 درصد) به شهرداری میمه ، حدود 2/9 میلیارد تومان (0/8 درصد) به شهرداری لایبید و در مجموع حدود ۲۰ میلیارد تومان (5/4 درصد) به حساب دهیاری‌های شهرستان واریز شده است. 🔶 بنابراین بیش از 74 درصد اعتبار تخصیص یافته به شهرستان به شهرداری شاهین شهر واریز شده است و به جهت مجاورت شاهین شهر با صنایع آلاینده و تاثیرپذیری زیاد افراد ساکن در این شهر از آلاینده ها ، بررسی میزان اعتبار دریافت شده و عملکرد مدیریت شهری در خصوص این موضوع، امری بسیار ضروری و مهم می باشد.

متن کامل را ببینید

طلا مالیات ندارد | مواظب باشید کلاه طلایی سرتان نرود

طلا مالیات طلا خرید و فروش طلا فرمول محاسبه قیمت طلا

مطابق قانون ؛ مالیات طلا به این صورت است که 9%، صرفاً به اجرت و سود تعلق گرفته و اصل طلا، معاف از مالیات می باشد. همچنین طلافروشان 7 درصد مجموع قیمت طلای خام و اجرت را به عنوان سود از مشتری دریافت می کنند. شرح کامل محاسبه قیمت خرید و فروش طلا با قوانین جدید را در گزارش خبری بخوانید

متن کامل را ببینید

سرزمین هزارپیشه شاهین شهر در مزایده فروش قرار گرفت

سرزمین هزارپیشه شاهین شهر در مزایده قرار گرفت

◼ به گزارش شین نا | SHINNA ، اراضی ۴۲ هکتاری "میلاد" شاهین شهر توسط شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین‌شهر و میمه خریداری و پس از حدود ۱۶ سال کاربری کشاورزی آن با موافقت اداره کل صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان اصفهان به تجاری ، نمایشگاهی و خدماتی موسوم به « سرزمین هزار پیشه » تغییر یافته و واگذاری آن به حدود ۸۰۰ عضو مجموعه انجام و هم اکنون در مرحله مزایده قرار گرفته است ◼ «اکبر هادیان» مدیر عامل تعاونی مسکن کارمندان دولت در شاهین شهر و میمه در این خصوص اظهار داشت : اعضای این تعاونی با اکثریت آرا در مجمع عمومی مصوب کرده‌اند که اراضی میلاد ( سرزمین هزارپیشه ) بصورت یکپارچه و به مزایده گذاشته شود ، فلذا از روز شنبه ، ۱۶ دی ماه سال 1402 در قالب همان یک قطعه زمین با سند تک برگ به مساحت ۴۱۹۵۵۹/۹۳ متر مربع به مزایده گذاشته شده است.

متن کامل را ببینید