اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

عضو شورای اسلامی شاهین شهر:
همه شهروندان با طیب خاطر مطالبه گری نمایند

 نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با مسؤولان روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه به میزبانی کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شاهین شهر برگزار شد.

در این نشست تخصصی و صمیمی که با دعوت حسین شاهزاده فرد رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شاهین شهر برگزار گردید، گل جهان شکرزاده نائب رئیس ، فاطمه باستانی منشی و محمد عاطفت پیشه عضو شورای اسلامی شاهین شهر و مسؤولان روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه به بررسی و تبیین جایگاه و خدمات روابط عمومی پرداختند.

 نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با مسؤولان روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه به میزبانی کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شاهین شهر برگزار شد./ وبسایت شاهین شهری

حسین شاهزاده فرد رئیس کمیسیون فرهنگی-ورزشی شورای اسلامی شاهین شهر در این نشست ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار گفت: از آنجاییکه که روابط عمومی ها پل ارتباطی و زبان گویای بین ادارات، نهادها و سازمانه ها با شهروندان هستند می طلبد فعالیت ها و خدمات به نحو احسن به مردم اطلاع رسانی گردد.

وی در ادامه از زحمات و تلاش های بهرام نوری مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر و دیگر مسؤولان روابط عمومی سازمان های تابعه شهرداری قدردانی نمود و افزود: با توجه به اینکه شهرداری و شورای اسلامی فعالیت ها و خدمات مختلفی را در شهر ایفا می نمایند باید هرگونه تلاشی به شهروندان ارجمند اطلاع رسانی گردد.

شاهزاده فرد تصریح نمود: یقینا” اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و  مجموعه شهرداری با وحدت و یکدلی در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان فهیم شبانه روز در حال جهد و تلاش هستند.

 نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با مسؤولان روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه به میزبانی کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شاهین شهر برگزار شد./ وبسایت شاهین شهری

رئیس کمیسیون فرهنگی-ورزشی شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان جامعه هستند خاطر نشان نمود: خوشبختانه هیچ گونه شکاف و فاصله ای بین اعضای شورای اسلامی و شهرداری با شهروندان وجود ندارد و همه عزیزان می توانند پیرامون خواسته های خود در شهر با طیب خاطر مطالبه گری نمایند.

شاهزاده فرد از مسؤولان روابط عمومی خواست با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی های بیشتر پیوند شهروندان را با مجموعه مدیریتی شهر بیش از پیش عمیق تر نموده تا ان شاء الله این مهم موجب رضایت خداوند متعال و مردم گردد.

گل جهان شکرزاده نایب رئیس ، محمد عاطفت پیشه عضو و فاطمه باستانی منشی شورای اسلامی شاهین شهر نیز هرکدام از برگزاری این نشست تشکر نمودند و گفتند: یکی از مزایای مهم این جلسه هم اندیشی صحیح و ارایه راه کارهای سازنده است.

ایشان در ادامه با بیان اینکه شهروندان ارجمند نیازمند اطلاع رسانی هستند و این موضوع باعث ایجاد انگیزه در آنان می گردد تصریح نمودند: مردم از طریق اطلاع رسانی صحیح و به موقع بیشتر با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی آشنا می گردند و این مهم بعضا” از قضاوت های عجولانه جلوگیری می نماید.

اعضای شورای اسلامی شاهین شهر جایگاه روابط عمومی را با اهمیت و حساس قلمداد نموده و بر ایجاد خلاقیت و ایده های نو در این حرفه برای آگاهی بخشی بیشتر شهروندان از خدمات و فعالیت های شورای اسلامی و شهرداری در شهر تأکید نمودند.

 نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با مسؤولان روابط عمومی شهرداری و سازمان های تابعه به میزبانی کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شاهین شهر برگزار شد./ وبسایت شاهین شهری

ایشان همچنین از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر و روابط عمومی های سازمان های تابعه در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی قدردانی کردند.

نمایندگان مردم شهر اظهار امیدواری نمودند: ان شاء الله بتوانیم در این دوره با همکاری و همیاری یکدیگر بتوانیم موجبات رضایت مندی بیش از پیش شهروندان ارجمند را فراهم نماییم.

بهرام نوری مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر نیز به نمایندگی از روابط عمومی های سازمان های تابعه از تشکیل این نشست صمیمانه تشکر نمود و گفت: یقینا” راهکارهای ارائه شده در این جلسه تأثیر مثبتی در روند فعالیت روابط عمومی ها خواهد گذاشت.

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ – شاهین شهری ( شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

خبرهای شاهین شهر  خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه اخبار شاهین شهر خبر شاهین شهر اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه اخبار مدیریت شهری شاهین شهر خبرهای اجتماعی شاهین شهر شاهین شهر شاهین شهری وب سایت شاهین شهر وب سایت شاهین شهری پایگاه خبری شاهین شهر پایگاه خبری شاهین شهری کانال خبری شاهین شهر کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

 گل جهان شکرزاده عضو شورای شهر مشارکت مساجد محلات در سومین دوره رویداد جشنواره فرهنگی ورزشی جوان را نقطه عطفی در استعدادیابی شاهین شهری ها دانست

گل جهان شکرزاده - عضو شورای شهر شاهین شهر :
مشارکت مساجد در جشنواره ورزشی جوان موجب شکوفایی استعداد جوان‌های شاهین شهری است

🔶 به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ گل جهان شکر زاده | عضو شورای شهر شاهین شهر ، روز چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی ، ضمن تبریک اعیاد پیش رو ، و تشکر از اصحاب رسانه ، ابراز خرسندی کرد که مساجد شاهین شهر در رویداد سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان درگیر هستند و این مورد را به موجب شکوفایی استعداد جوانان شاهین شهری دانست. 🔶 وی ضمن تشکر از شهردار و ریاست اداره ورزش و جوانان و تمامی دست اندرکاران سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوان ؛ ادامه داد چیزی که خیلی دوستان را تشویق می کند در این گونه اقدامات گام بردارند و تمام تلاششان را بگذارند، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش نشاط اجتماعی شهروندان است. 🔶 شکر زاده با اشاره به اینکه حدود 5700 ورزشکار 15 تا 30 ساله درگیر این جشنواره یک ماهه می شوند ادامه داد : " این رویداد اتفاقات مثبتی را باعث می شود که حمایت اصحاب رسانه را می‌طلبد."

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *