اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بهرام عمویی رییس شورای اسلامی شاهین شهر:
تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی مسیر حل مشکلات مردم را هموار می کند

بهرام عمویی رییس شورای اسلامی شاهین شهر در سیزدهمین جلسه علنی این شورا که با حضور معاونت خدمات شهری، رییس و معاون سازمان حمل و نقل عمومی و رییس سازمان زیباسازی شهرداری برگزار شد؛ معتقد است در شرایط فعلی گره گشایی از مشکلات مردم جز با تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی میسر نیست.

رییس شورای اسلامی شهر در نطق پیش از دستور خود با تاکید بر اینکه شاهین شهر در ظاهر برچسب برخورداری را یدک می کشد افزود : بدلیل اینکه در سال های گذشته وضعیت مالی شهرداری مطلوب و از شاهین شهر به عنوان شهری برخوردار یاد شده؛ همچنان شاهدیم دستگاه ها و نهادهای مختلف بواسطه باور سال های قبل توقعات و درخواست های زیادی دارند و همین نگاه برخورداری در مرکز استان نیز بارها باعث تضییع حق و حقوق شاهین شهر شده است.

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر شرایط سخت اقتصادی، شهرداری را در اجرای وظایف قانونی خودش هم دچار چالش کرده و طبیعی است تامین اعتبارات جهت اجرای امور ذاتی شهرداری در وهله اول باید در اولویت قرار گیرد.

به گفته عمویی؛ برخی مدیران و همچنین مراکز مهم قائل به عرق و احساسی نسبت به هویت شاهین شهر نیستند و همین امر سبب نادیده گرفتن حق و حقوق شهر از جمله موضوع عوارض آلایندگی است.

در ادامه ی سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی ۵ لایحه ارسالی شهرداری ، توسط خانم باستانی عضو هیات رییسه قرائت شد.

که در مورد دو لایحه از سوی میهمانان از سازمان زیباسازی و حمل و نقل شهرداری توضیحات لازم جهت تصمیم گیری بهتر اعضا ارایه گردید.

در همین راستا لایحه سازمان حمل و نقل عمومی را از این حیث می توان به عنوان مهم ترین لایحه مطرح شده در جلسه اخیر عنوان کرد که ادامه سلسله پیگیری ها جهت اخذ تسهیلات خرید اتوبوس از طریق انتشار اوراق مشارکت اسلامی بود که در صورت نهایی شدن اولین دستاورد حمل و نقلی دوره جدید مدیریت شهری رقم می خورد.

لازم بذکر است بخش پایانی سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با حضور معاون خدمات شهری و ارایه گزارش عملکرد از معاونت مذکور و همچنین بیان دغدغه های اعضای شورای اسلامی در حوزه تنظیف شهری و تبادل نظر و آسیب شناسی با هدف رفع موانع و کمبودها و لحاظ در تدوین بودجه ۱۴۰۱ به اتمام رسید.

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ – شاهین شهری ( شورای اسلامی شاهین شهر )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

منتظر ماندن شاهین شهری ها پشت درب های اتوبوس

الزام رانندگان اتوبوس های شاهین شهر جهت باز کردن درب های اتوبوس

پیرو شکایت عده‌ای از شهروندان این شهر نسبت به بسته بودن دربهای اتوبوس‌های مستقر در ترمینال حافظ و باب‌الدشت و منتظر ماندن در هوای سرد زمستان  و درخواست  رسیدگی از مسئولان ، شهردار شاهین شهر دستور ویژه‌ای صادر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *