اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تقدیر از مدیرعامل و کارمندان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شاهین شهر

همزمان با هفته دولت و روز کارمند، اعضای محترم هیات مدیره سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مدیر عامل سازمان به جهت مدیریت مطلوب توسعه ، حفظ و نگهداری فضای سبز با اهدای لوح  تقدیر بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری در تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ همزمان با هفته دولت و روز کارمند، اعضای محترم هیات مدیره سازمان با اهدای لوح از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مدیر عامل سازمان به جهت مدیریت مطلوب توسعه ، حفظ و نگهداری فضای سبز تقدیر بعمل آوردند.

تقدیر از مدیرعامل و کارمندان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شاهین شهر

همچنین در راستای ارج نهادن به اقدامات صورت گرفته توسط  پرسنل فضای سبز برای حفظ شادابی فضای سبز در بحران کم آبی و گرمای شدید هوا، مدیر عامل سازمان بهمراه اعضای محترم هیات مدیره سازمان با حضور در محل کار کارمندان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر از تلاش های ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

تقدیر از مدیرعامل و کارمندان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شاهین شهر مهندس علی عرب مدیر عامل سازمان افزودند: هفته دولت گرامیداشت یاد شهیدان گرانقدر باهنر و رجایی به‌عنوان نماد و مظهر بارز ساده زیستی، تعهد، تخصص و اخلاص و خدمت صادقانه،  الگوی عملی توانمند و خدمت به جامعه اسلامی است.

بر خود واجب می­دانم فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان متعهد، به ویژه همکاران خدوم در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر تبریک عرض نموده و موفقیت، سربلندی و توفیق خدمت بیش از پیش را در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رضایت حضرت مهدی عجل الله فرجه الشریف را  از درگاه خداوند متعال برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

تقدیر از مدیرعامل و کارمندان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شاهین شهر

 

۱۴۰۰/۰۶/۰۴ – شاهین شهری 
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *