اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

واکسیناسیون سیار علیه بیماری کرونا در شاهین شهر

مسعود عارفیان شهردار شاهین شهر با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل روند واکسیناسیون ویروس کرونا برای شهروندان ارجمند شاهین شهر و با مصوبه ستاد مدیریت کرونای شهرستان شاهین شهر و میمه، یک دستگاه اتوبوس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر به این امر اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: اتوبوس اختصاص یافته به صورت سیار و با تجهیزات کامل بهداشتی و ایمنی در محله های مورد نیاز شاهین شهر واکسیناسیون شهروندان عزیز را انجام می‌دهد.

با مصوبه ستاد مدیریت کرونای شهرستان شاهین شهر و میمه، یک دستگاه اتوبوس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر به این امر اختصاص یافت.

عارفیان با اشاره به اینکه ویروس کرونا همچنان در کمین جان انسان هاست از شهروندان فهیم شهر خواست برای قطع زنجیره کرونا نسبت به تزریق واکسیناسیون کرونا اهتمام جدی داشته و همچنان شیوه نامه های بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمایند.

با مصوبه ستاد مدیریت کرونای شهرستان شاهین شهر و میمه، یک دستگاه اتوبوس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر به این امر اختصاص یافت.

شهردار شاهین شهر مراکز واکسیناسیون ویروس کرونا در سطح شهر را شامل ورزشگاه بحرالعلوم ( انتهای خیابان حافظ شمالی )، ورزشگاه انقلاب ( خیابان اقبال لاهوری )، ورزشگاه گلدیس (بلوار یادگار امام خمینی(ره)) و مرکز خودرویی ( ابتدای بلوار طالقانی – نبش خیابان بعثت ) عنوان نمود.

 

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ 
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه سلامت و بهداشت

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *