اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

بهره گیری از اساتید دانشگاهی برای مدیریت هرچه بهتر فضای سبز شاهین شهر

نخستین نشست تخصصی فضای سبز با هدف تأکید بر اهمیت جنبه های علمی و  لزوم بهره گیری از نظریه های علمی اساتید برای مدیریت هرچه بهتر فضای سبز شاهین شهر و تدوین اهداف راهبردی سازمان برای توسعه پایدار فضای سبز برگزار گردید.

بهره گیری از اساتید دانشگاهی برای مدیریت هرچه بهتر فضای سبز شاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از شهرداری شاهین شهر، نخستین نشست تخصصی فضای سبز با حضور شهردار شاهین شهر، اساتید دانشگاههای مطرح کشور ، معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری ، رئیس و جمعی از کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر با هدف  تأکید بر اهمیت جنبه های علمی و لزوم بهره گیری از نظریه های علمی اساتید برای مدیریت هرچه بهتر فضای سبز شاهین شهر و تدوین اهداف راهبردی سازمان برای توسعه پایدار فضای سبز برگزار گردید.

بهره گیری از اساتید دانشگاهی برای مدیریت هرچه بهتر فضای سبز شاهین شهر

کمیته تخصصی فضای سبز  با هدف تاکید بر اهمیت جنبه های علمی و  لزوم بهره گیری از نظریه های علمی اساتید برای مدیریت هرچه بهتر فضای سبز شاهین شهر و تدوین اهداف راهبردی سازمان برای توسعه پایدار فضای سبز، با حضور شهردار محترم، اساتید مدعو جناب آقایان دکتر اعتمادی، شریعتمداری، قیصری، طباطبایی، هودجی، جلالی و ریاحی برگزار شد.

در ابتدای این نشست جناب آقای دکتر ابریشمی راد شهردارمحترم شاهین شهرضمن تبریک ایام الله دهه فجر و قدردانی از زحمات مدیران و کارشناسان سازمان برای نگهداری مطلوب فضای سبز شاهین شهر، بر اهمیت بعد کیفی فضای سبز در شهرها و  توسعه پایدار فضای سبز بعنوان مطالبه بحق شهروندان اشاره و  توجه به جنبه های علمی فضای سبزو  ایجاد نگرش نوین در توسعه فضای سبز را ضروری دانستند.

بهره گیری از اساتید دانشگاهی برای مدیریت هرچه بهتر فضای سبز شاهین شهرسعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران بر اهمیت بعد کیفی فضای سبز در شهرها و توسعه پایدار فضای سبز به عنوان مطالبه بحق شهروندان اشاره نمود.

وی در ادامه از زحمات مدیران و کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر تشکر نمود و بر نگهداری مطلوب فضای سبز ، توجه به جنبه های علمی فضای سبز و ایجاد نگرش نوین در توسعه فضای سبز شاهین شهر تأکید کرد.

در این جلسه علی عرب رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر ، گزارشی از روند امور اجرایی سازمان ارائه و پتانسیل ها و محدودیت های موجود در عرصه های فضای سبز را تبیین و به گسترش همکاری بین دانشگاه با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تاکید نمودند. در این جلسه راهکارهای تقویت تعامل دانشگاه با سازمان مورد تبادل نظر و مقرر گردید با تشکیل کارگروه های تخصصی اولویت های اجرایی سازمان بصورت علمی ارزیابی و با آینده نگری بلند مدت بعنوان دستورالعمل تدوین گردد.

بهره گیری از اساتید دانشگاهی برای مدیریت هرچه بهتر فضای سبز شاهین شهر

وی همچنین به گسترش همکاری بین دانشگاه با سازمان تأکید نمود و راهکارهای تقویت تعامل دانشگاه با سازمان مورد تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید با تشکیل کارگروه های تخصصی اولویت های اجرایی سازمان به صورت علمی ارزیابی و با آینده نگری بلند مدت به عنوان دستورالعمل تدوین گردد.

 

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ – پایگاه خبری شاهین شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *