اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سکان فضای سبز شاهین شهر پس از سال ها بار دیگر بدست حمیدرضا فدایی افتاد

حمیدرضا فدایی که سابقاً ریاست سازمان پارک ها و فضای سبز شاهین شهر را برعهده داشت، پس از سال ها عدم حضور در شاهین شهر مجدداً در سمت ریاست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از شهرداری شاهین شهر ، طی جلسه ای با حکم سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر حمیدرضا فدایی به عنوان رئیس جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر منصوب و از خدمات کاووس حقانی رئیس سابق  این سازمان تقدیر به عمل آمد.

حمیدرضا فدایی پس از سال ها عدم حضور در شاهین شهر مجدداً با تدبیر برخی اعضای شورای شهر و حکم شهردار شاهین شهر در سمت ریاست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر قرار گرفت.

«سعید ابریشمی راد» شهردار شاهین شهر در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز گفت: این سازمان یکی از سازمان های مهم شهرداری است که علاوه بر معرفی شهر و سیمای شهری ، بر روحیه و سلامت شهروندان نیز موثر می باشد.

 

وی در ادامه ضمن عرض خسته نباشید به باغبانان و کارشناسان خدوم سازمان، از آنها خواست با همت و تلاش شبانه روزی نسبت به حفظ ، نگهداری و نیز توسعه هر چه بهتر فضای سبز تلاش نمایند.

ابریشمی راد از خدمات شایسته رئیس سابق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تقدیر و برای رئیس جدید سازمان در راستای توسعه و ارتقای سیما، منظر و فضای سبز شهری آرزوی توفیق نمود.

سکان فضای سبز شاهین شهر بار دیگر بدست حمیدرضا فدایی افتاد

گل جهان شکر زاده عضو شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز از جمله سازمان های تأثیر گزار است که نقش ویژه ای در توسعه و طراوت شهر ایفا می کند.

وی از خدمات و تلاش های رئیس سابق سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری تقدیر و برای رئیس جدید سازمان آرزوی موفقیت نمود.

سکان فضای سبز شاهین شهر بار دیگر بدست حمیدرضا فدایی افتاد

شایان ذکر است حمیدرضا فدایی وی در ادوار گذشته شهرداران شاهین مدتی سکوی معاونت اجرایی شهردار و مدیریت سازمان پارک ها و فضای سبز شاهین شهر را بر عهده داشت.
در سال ۹۸ نیز مدتی کوتاه سرپرست شهرداری شاهین شهر بود، وی پس از خروج از شهرداری شاهین شهر مدتی شهردار شهر دولت آباد بود. عمده فعالیت وی در شهرداری های شاهین شهر و نجف آباد خلاصه می شود .

برخی سوابق کاری دیگر حمیدرضا فدایی عبارتند از فعالیت به عنوان شهردار یزدان شهر ( در شهرستان نجف آباد) ، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری فولادشهر، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری نجف آباد، مشاور مالی اداری شهرداری نجف آباد، عضو شورای تاکسیرانی شهرداری های شاهین شهر و نجف آباد، رئیس هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری های شاهین شهر و نجف آباد و … است.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *