اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

در پی انتشار کلیپ تقطیع شده از سخنرانی صورت گرفت
عذرخواهی امام جمعه شاهین شهر از فرهنگیان بابت سوءتفاهم ایجاد شده

امام جمعه شاهین شهر توضیحاتی را پیرامون ویدیو موسوم به «سخنان توهین‌آمیز وی به فرهنگیان در مقابل رئیس آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر و سکوت همکاران» ارائه و از ایشان عذرخواهی نمود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری در روزهای گذشته ویدیویی تقطیع شده از سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی، امام‌جمعه شاهین‌شهر در آیین افتتاح مدرسه خیرساز حاج ارزانی تحت عنوان «سخنان توهین‌آمیز امام‌جمعه شاهین‌شهر به فرهنگیان در مقابل رئیس آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر و سکوت همکاران» منتشر شد که باعث رنجش خاطر شدید فرهنگیان و معلمان شهرستان و استان و حتی دلخوری فرهنگیان در سطح کشور شد. درادامه توضیحات امام جمعه محترم شاهین شهر در خصوص کلیپ مذکور به نظر شما خواهد رسید

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر | وب سایت شاهین شهری

این کلیپ احتمالاً با هدف تشویش اذهان عمومی به‌ صورت تقطیع شده و به سرعت پخش شد و مواضع متعددی را از سوی آحاد مردم در فضای مجازی در پی‌داشت، که عموماً نارضایتی از گفتار تقطیع شده محتوای کلیپ بوده است.

چرا که در برداشت اولیه، محتوای کلیپ که به صورت حرفه‌ای و باهدف سو، تقطیع و به‌صورت وسیع پخش شده بود اشاره‌ای به زیاده‌خواهی معلمان در برابر حقوقشان داشت، اما آنچه مسلم بود این است که کلیپ تنها ۳ دقیقه از ۲۰ دقیقه سخنرانی امام جمعه شاهین شهر بود.

پیرو آن امام جمعه شاهین شهر با هدف شفاف سازی موضوع، طی کلیپ زیر و در نامه‌ای سرگشاده در تاریخ نهم اسفند ماه ۱۴۰۰، ضمن عذرخواهی بابت سؤتفاهمات کلامی ایجاد شده ناشی از انتشار کلیپ تقطیع شده مذکور، خطاب به فرهنگیان مواردی را تصریح کردند که متن آن به شرح زیر است:


معلمان ارجمند و فرهنگیان گرانقدر

پس از حمد خدا و صلوات بر نبی مکرم اسلام و خاندان مطهرش (علیهم السلام)

مبعث پیامبر رحمت و اسوه معلمان حضرت محمد (ص) بر شما گرامیان و پرچم‌داران تعلیم و تربیت کشور مبارک و عزت و سلامتی وجود شریفتان پایدار باد.

طی دو روز گذشته بخشی از ۲۰ دقیقه سخنرانی در مراسم افتتاحیه یک واحد آموزشی در قالب کلیپی ۳ دقیقه‌ای در سطح وسیعی منتشر شد که موجبات تکدر خاطر جمعی از عزیزان را فراهم کرد.

هرچند موضع حمایتی و ارادتی اینجانب، نسبت به این قشر زحمتکش، با ملاحظه محتوای کامل این سخنرانی و بررسی سابقه ارتباط نزدیک و تعاملی که در طول سال‌های خدمت، بافرهنگیان داشته‌ام، کاملاً واضح و شفاف است، درعین‌حال تکثر گلایه‌های مطرح‌شده در این رابطه را متأثر از ضعف لسانی در انتقال منظور اصلی و اِشکال را متوجه گوینده می‌دانم.

از این‌رو ضمن پذیرش مسئولیت سوءتفاهم ایجادشده، ضرورت بیان شفاف و رسای مفاهیم حساسیت‌ برانگیز را، هرچند خیرخواهانه و دلسوزانه باشد، به‌ عنوان تجربه‌ای که موجب دل‌شکستگی مخاطب شد، مد نظر قرار خواهم داد و ساده و بدون تکلف، از صمیم قلب عذرخواهی می‌نمایم و از هرگونه جنگ روانی معاندان و موج‌سواری جریانات سازمان‌یافته برای تحریک احساسات پاک شما عزیزان، برائت می‌جویم.

امیدوارم با همدلی مجلس، دولت و فرهنگیان، برمدار قانون و حفظ مصالح کشور، شاهد احقاق حق از یک‌سو و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم، از ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین باشیم.

قاسم هاشمی – امام جمعه شاهین شهر

عذرخواهی امام جمعه شاهین شهر از فرهنگیان بابت سوءتفاهم ایجاد شده

 

۱۴۰۰/۱۲/۰۹
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *