اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

با حضور مردم و مسولین شرداری و اعضای شورای شهر
بوستان محله ای فاز پنج گلدیس شاهین شهر به بهره برداری رسید

به مناسبت روز درخت کاری بوستان محله ای فاز پنج گلدیس توسط شهردار، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از شهرداری شاهین شهر، سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در این آیین ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به حمدالله شاهین شهر از لحاظ ساختار شهری بهترین و بی نظیر ترین شهر ایران است.

وی در ادامه با بیان اینکه فضای سبز یکی از شاخصه های توسعه یافتگی در شهرها است گفت: به حمدالله شاهین شهر در زمینه توسعه و نگهداری فضای سبز پیشرفتهای خوبی داشته که این اقدام مرهون تلاشهای همه عزیزان در مجموعه شهرداری است لیکن باید این مهم در مناطق کمتر توسعه یافته افزایش یابد.

ابریشمی راد تصریح نمود: شاهین شهر به دلیل داشتن مردمان خوب که از اقوام و قومیتهای مختلف دور هم جمع شده‌اند و روح مهربانی و همزیستی با کمال را دارند، این تضمین را خواهد داد که این شهر نه فقط از لحاظ کالبد و ساختار شهری در ایران بی نظیر است، بلکه با تمام وجود یقین دارم که این شهر با حضور و مشارکت شهروندان مسؤولیت پذیرش و ساختار شهری خویش قطعاً می‌تواند شکوه تمدن ایران را در مقیاس یک شهر به نمایش بگذارد.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور شهروندان و تلاش های دست اندرکاران این برنامه گفت: ان شاء الله با شکل گیری کامل نواحی ( شورا یا مجلس مشورتی محلات ) و با حضور معتمدین و حمایت های شورای اسلامی شهر در هر محله بتوانیم برنامه های خوبی برای توسعه محله های سطح شهر ارائه نماییم.

شایان ذکر است بوستان محله ای در فاز پنج گلدیس در مساحت ۱۱۰۰ متر مربعی و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال احداث شده و در این مراسم به بهره برداری رسید و به مناسبت روز درخت کاری نیز چند نهال توسط مسؤولان در این بوستان غرس شد.

بوستان محله ای فاز پنج گلدیس شاهین شهر به بهره برداری رسید

۱۴۰۰/۱۲/۱۶
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *