اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

لزوم هم افزایی و هماهنگی بیشتر مابین شهرداری و سپاه شاهین شهر در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی

نشست مشترک شهردار، رئیس شورای اسلامی شاهین شهر و جمعی از مدیران شهرداری با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و حوزه های مربوطه با موضوع خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان برگزار شد.

نشست شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در این نشست ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار گفت: ما در شهرداری علاوه بر وظایف خدمات رسانی، به عنوان یک نهاد اجتماعی در حوزه روابط اجتماعی شهروندان نیز مسؤولیت داریم چراکه این موضوع به عنوان یکی از مسائل اصلی و ریشه ای در دین مبین اسلام مطرح است.

وی در ادامه به همکاری های بسیار خوب شهرداری و سپاه اشاره نمود و گفت: یقیناً با هم افزایی و تعامل بیش از پیش این دو نهاد اثرات بسیار بهتر و مطلوب تری در شهر به عرصه ظهور خواهد رسید.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان ارجمند اقدام به راه اندازی نواحی شش گانه در سطح شهر نموده ایم، گفت : باید خالصانه،عاشقانه  و ایثارگرانه و با تمام وجود در عرصه خدمت به شهروندان عزیز به میدان بیاییم.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این نشست از تلاش های شبانه روزی شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهر و میمه برای ارائه خدمات مختلف در شهر همچنین برگزاری این نشست تشکر نمود و گفت: ان شاء الله این برنامه مقدمه ای برای نتایج و شرایط مطلوب تر برای شهر و شهروندان ارجمند باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره شهر با همیاری شهروندان عزیز میسر است اظهار داشت: با اراده بسیار خوبی که در شهر حاکم است یقیناً به اهداف خویش که همانا خدمت به شهروندان فهیم است، دست خواهیم یافت.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر گفت : امیدواریم با همیاری و همکاری مضاعف شهرداری و سپاه شرایط مطلوب تری در زمینه های فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد.

سرهنگ حمیدرضا مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این نشست از شهرداری شاهین شهر در برگزاری مراسم های مختلف ملی و مذهبی در سطح شهر تشکر نمود و گفت: ان شاء الله هم افزایی و هماهنگی پر رنگ تر بین شهرداری و سپاه بتواند زمینه رسیدن به یک شهر متمدن تر متناسب با تمدن نوین اسلامی را بیش از پیش فراهم نماید.

وی در ادامه برگزاری این نشست را مثمر ثمر دانست و بر استمرار آن تأکید نمود و افزود: خدمت صادقانه به شهروندان عزیزشاهین شهر در عرصه های گوناگون، زبان مشترک شهرداری و سپاه است.

مجیری همیاری های بین نواحی شش گانه شهرداری شاهین شهر و حوزه های مقاومت بسیج محله ها را فتح البابی برای گسترش خدمت رسانی در شهرعنوان نمود.

در پایان نشست حضار به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

دیدگاه خودتان را در خصوص این مطلب در بخش پایین این صفحه ( قسمت دیدگاه ) با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید …

۱۴۰۱/۰۱/۳۰
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *