اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پس از استقبال از نماینده رئیس جمهور صورت گرفت ؛
ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شهدای شاهین شهر

در بیست و پنجمین سفر استانی هیئت دولت سیزدهم به اصفهان، وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه به عنوان نمایندگان هیات دولت سیزدهم به شهرستان شاهین شهر آمده و در بدو ورود با حضور در گلستان شهدای شاهین شهر به مقام شامخ ایشان ادای احترام و تجدید میثاق نمودند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، صبح امروز پنجشنبه ۲۶ خردادماه، پس از استقبال مسولین شهرستان شاهین شهر و میمه از وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه؛ ایشان با حضور در گلستان شهدا ادای احترام و تجدید میثاق نمودند.

رئیس جمهور و هیأت همراه صبح پنجشنبه در بیست و پنجمین سفر استانی هیئت دولت وارد اصفهان شدند. یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در این سفر به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان شاهین شهر و میمه حاضر شد.

وزیر آموزش و پرورش در گلزار شهدای شاهین شهر | اخبار شاهین شهر | پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه | شاهین شهری

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه | شاهین شهری امروز ( پنجشنبه،۲۶ خرداد)   پس از استقبال جمعی از مسولین از ووزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه با حضور در در گلزار شهدای بهشت معصومه (س) شاهین شهر با گل افشانی و غبارروبی از قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت و سلامت این شهرستان به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق و بر پیروی قاطعانه از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر علاوه ‌بر بازدید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه، چند طرح‌ عمرانی را نیز افتتاح و با شهروندان این شهر ملاقات مردمی خواهد داشت و در شورای اداری شهرستان شرکت می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش در گلزار شهدای شاهین شهر | اخبار شاهین شهر | پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه | شاهین شهری

شایان ذکر است در این سفر نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه دیگر مسئولان استانی و شهرستانی وزیر آموزش و پرورش را همراهی می‌کنند.

بازدید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، مراکز مختلف صنعتی، خدماتی و رفاهی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، افتتاح برخی از طرح‌های عمرانی و شرکت در نشست‌ شورای اداری شهرستان و ملاقات مردمی ازجمله برنامه‌های نماینده هیئت دولت در شهرستان شاهین‌شهر و میمه است.

۱۴۰۱/۰۳/۲۶
شاهین شهری
پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه را در رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری بخوانید

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *