اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

در نشست معتمدین محلات و مدیران شهرداری صورت گرفت :
برنامه اجرایی نواحی شش گانه و محلات پانزده گانه شاهین شهر ابلاغ شد

در نشست شهردار، معاونان و مدیران شهرداری و معتمدین محله های شاهین شهر با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، اولویت بندی برنامه ریزی شده پروژه های اجرایی یکساله شهرداری در نواحی شش گانه و محله های پانزده گانه ابلاغ شد.

به گزارش شاهین شهری | پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از شهرداری شاهین شهر، در نشستی که با حضور معتمدین محلات شاهین شهر در همراهمی با مدیران و معاونان شهرداری و اعضای شورای شهر شاهین شهر برگزار شد. اولین برنامه جامعه یکساله پروژه های شهرداری در هماهنگی با معتمدین محلات ابلاغ شد.

ابلاغ برنامه اجرایی نواحی شش گانه و محلات پانزده گانه شاهین شهردر این نشست شهردار شاهین شهر ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: خوشبختانه با تلاش و همت همکاران و همراهی معتمدین عزیز برنامه های اولویت بندی شده پروژه های اجرایی یکساله شهرداری در نواحی شش گانه و محله های پانزده گانه تهیه و تنظیم و به مدیران نواحی و معتمدین تحویل داده شد.

سعید ابریشمی راد در ادامه به بودجه تصویب شده در نواحی اشاره نمود و اظهار داشت: در برنامه های ارائه شده اقداماتی همچون آسفالت معابر، پیاده روسازی، احداث و بهسازی پارک های محله‌ای، زمین چمن مصنوعی، نرده گذاری حاشیه سیلابی، کاشت نهال، زیرسازی و جدول گذاری، حفر چاه جذبی، ساماندهی زمین ورزشی، احداث آلاچیق، اصلاح هندسی، ترمیم قنوات و… تهیه و تدوین شده است.

ابلاغ برنامه اجرایی نواحی شش گانه و محلات پانزده گانه شاهین شهر

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه اگر مشارکت و حمایت شهروندان ارجمند در اداره شهر نباشد مدیریت شهری در پیشبرد اهداف خویش موفق نخواهد بود گفت: با مشارکت بسیار خوب شهروندان و معتمدین، نواحی شش گانه راه اندازی و تاکنون نتایج مطلوبی حاصل شده که ان شاء الله با ابلاغ این برنامه ها وضعیت خیلی بهتری در سطح شهر اتفاق خواهد افتاد.

ابریشمی راد با شاره به اینکه تحقق مدیریت مشارکتی در برنامه ریزی شهری در سایه همراهی و مشارکت همه صورت خواهد گرفت از همکاران در شهرداری، شهروندان و معتمدین خواست با نهایت دقت و دلسوزی برنامه های تهیه شده را در هر محله اجرا نمایند تا بتوانیم شهری آبادتر از گذشته داشته باشیم.

ابلاغ برنامه اجرایی نواحی شش گانه و محلات پانزده گانه شاهین شهر

رییس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این نشست راه اندازی نواحی شش گانه در شاهین شهر را ابتکار بسیار خوبی از سوی شهردار برای حل مشکلات شهروندان در محلات و ایجاد امیدآفرینی در بین آنان عنوان نمود.

بهرام عمویی در ادامه افزود: برنامه اولویت بندی پروژه های اجرایی محلات پانزده گانه شهری را می توان به عنوان یک اقدام کم نظیر در ادوار مدیریت شهری در سطح کشور نام برد.

شایان ذکر است در این نشست برنامه اولویت بندی شده پروژه های اجرایی یکساله شهرداری در نواحی شش گانه و محله های پانزده گانه به مدیران نواحی و معتمدین ابلاغ شد. /

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

کارگروه مدیریت شهری

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *