اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نصب دو المان منقش به نام امام رضا (ع) در ورودی شاهین شهر

بلوار ورودی محله حاجی آباد شاهین شهر به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) مطهر به نام و مزین به دو المان رضوی منقش به نام این حضرت گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شینا با اقدام شهرداری شاهین شهر در آستانه میلاد امام رضا(ع)، بلوار ورودی شاهین شهر در محله حاجی آباد به نام امام رضا(ع) نامگذاری نموده و دو المان زیبا با طرح پنجره فولاد و انگشتر منقش به نام علی بن موسی الرضا (ع) با حضور خادمین حرم رضوی در ابتدای این بلوار نصب و رونمایی شد.

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر، در این آئین ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج(ع) با موافقت شورای اسلامی شهر یکی از بلوارهای ورودی شاهین شهر (از سمت بزرگراه آزادگان منتهی به محله حاجی آباد) متبرک و مزین به نام مقدس امام رئوف حضرت آقا علی بن موسی الرضا(ع) شد.

نصب دو المان به نام حضرت امام رضا (ع) در ورودی حاجی آباد شاهین شهر

شهردار شاهین شهر ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع)، دو المان طرح پنجره فولاد و انگشتر منقش به نام متبرک حضرت امام رضا(ع) با تلاش شبانه روزی کارکنان حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر در کوتاهترین زمان اجرا و در ورودی این بلوار نصب شد.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در آیین رونمایی از المان های بلوار امام رضا(ع) ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج(ع) از حضور خادمین آستان مقدس حرم رضوی، قدردانی نمود و اظهار کرد: اقدام شهردار شاهین شهر در نامگذاری و سپس آماده سازی و نصب این دو المان در کوتاهترین زمان، نمونه ای از ابراز عشق و ارادت به ساحت اهل بیت(ع) است که به همین خاطر خدا را شاکر هستیم که توفیق حاصل شد تا شاهد درخشش نام مقدس و مبارک ولی نعمتمان حضرت امام رضا(ع) در یکی از ورودی های شهر باشیم.

کارگروه مذهبی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

باند برادران سارق خودرو در دام پلیس شاهین شهر

◼ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری 2 برادر سارق خودرو در پی وقوع ۶ فقره سرقت خودروی پراید، طی یک بازه زمانی ده روزه، با شیوه و شگردهایی مشابه در محدوده محلات حاجی آباد و خانه کارگر شاهین شهر ، خبر داد. ◼ وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان این سرقت‌ها که ۲ برادر بودند شناسایی و با هماهنگی دادستان محترم شاهین شهر دستگیر شدند. ◼ این مقام انتظامی در ادامه گفت: این سارقان پس از سرقت خودروها قطعات با ارزش آنها را باز و سپس آنها را به صورت بلاصاحب در حومه شاهین شهر رها می‌کردند‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *