اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

ذره بین هیئت تطبیق شهرستان شاهین شهر و میمه بر روی مصوبات شوراها

جلسه هیئت تطبیق مصوبات شوراهای شهرستان تشکیل و موارد مصوب شوراهای شهرستان شاهین شهر و میمه زیر ذره بین هیئت تطبیق مصوبات قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA در هیئت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان شاهین شهر میمه که با حضور سید محمدرضا کاظمی طبا – فرماندار – ، رئیس دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه و نماینده شورای اسلامی استان برگزار شد، انتخابات هیات رئیسه شهرهای شاهین شهر ، گز برخوار، میمه و لای بید برای سال دوم فعالیت شورای ششم بررسی و مورد تایید اعضا قرار گرفت.

ذره بین هیئت تطبیق شهرستان شاهین شهر و میمه بر روی مصوبات شوراها

در این انتخابات در شاهین شهر آقای بهرام عمویی به عنوان رئیس و خانم فاطمه باستانی به عنوان نائب رئیس، در شهر گز برخوار آقای ابوالفضل آقاجانی جزی به عنوان رئیس و آقای عطاالله نعمتی جزی به عنوان نائب رئیس،در شهر میمه آقای بهنام سمائی به عنوان رئیس و آقای مصطفی صانعیان به عنوان نائب رئیس،در شهر لایبید آقای حسین کریمی با عنوان رئیس و آقای مرتضی کریمی به عنوان نائب رئیس به مدت یک سال انتخاب گردیدند که به تأیید هیات تطبیق رسید.

همچنین در خصوص مصوبه شورای اسلامی شاهین شهر با موضوع توافقنامه با اداره کل ورزش و جوانان جهت اجرای عملیات زیر سازی و آماده سازی زمین چمن ورزشگاه ملت منوط به برگزاری جلسه فنی با اداره کل ورزش و جوانان در خصوص میزان و هزینه کرد سهم خیر سهم شهرداری ، شرح خدمات ، ضمانت و زمان اجرا ،ناظر پروژه و حسن انجام کار گردید.

همچنین در این جلسه ۲ مصوبه شورای اسلامی شهر گرگاب در خصوص توافق نامه مربوط به تفکیک زمین در خیابان مطهری مطرح و به دلیل عدم رعایت حد نصاب طرح تفصیلی و اختلاف متراژ زمین مورد تایید قرار نگرفت.

در ادامه این جلسه مصوبه شهر گز برخوار در خصوص واگذاری امور مرتبط به نگهداری ، حفظ و توسعه ی فضای سبز از طریق مناقصه نیز مورد بررسی و تایید هیئت تطبیق قرار گرفت.

همچنین مصوبه شهر میمه در خصوص در اختیار گذاشتن سالن شماره ۲ جنب سینما به موسسه بهمن سبز  مورد بررسی و تایید هیئت تطبیق قرار گرفت.

و در انتها مصوبه شورای شهر لایبید در خصوص پیشنهاد ارزش معاملات ساختمان از دیگر موارد مورد تایید هیات تطبیق شهرستان بود.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه اجتماعی و مدیریت شهری

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌باشد.

برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در شاهین شهر | اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA به اطلاع شهروندان محترم شاهین شهر و شهرهای حومه می‌رساند، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین‌شهر از 18 تا 20 فروردین ماه 1402 در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *