اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه:
اختصاص ۵۲ میلیارد ریال ” ردیف مستقل بودجه و اعتبارات ” برای اولین بار به میمه اصفهان

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در نشست خبری هفته دولت از اختصاص ۵۲ میلیارد ریال ردیف بودجه اعتبارات دولتی مستقل برای پروژه های توسعه شهری و اجرایی، شهر میمه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه در اولین روز هفته دولت محمد رضا کاظمی طبا – فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه میزبان اصحاب رسانه و خبرنگاران در نشستی خبری با موضوع ارائه گزارش عملکرد فرمانداری و شهرستان در خصوص پروژه های عمرانی، اجرایی و توسعه شهری شهرستان و پرسش و پاسخ پیرامون این موارد بود. وی در این نشست از تخصیص اعتبارات با ردیف بودجه مستقل، برای اولین بار به برخی ادارات و سازمان‌های بخش میمه خبر داد.

شهر میمه از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه بخش میمه در شهرستان نیازمند نگاه ویژه و مستقل در راستای توسعه منطقه‌ای است، ادامه داد که  تا کنون ردیف بودجه مجزا برای شهر میمه در شهرستان شاهین شهر میمه نداشته است، لیکن در اقدامی بی سابقه در سال جاری ، در بحث تخصیص اعتبارات، برای اداراتی از شهر میمه که امکان مدیریت مستقل زیر نظر شهرستان وجود داشت، اعتبار مجزا در نظر گرفته شده است.

وی جهت تشریح این موضوع افزود: در بخش آبخیزداری و منابع طبیعی میمه ۷ میلیارد ریال، در بخش آموزش و پرورش میمه ۸ میلیارد ریال، در بخش ورزش و جوانان میمه ۵ میلیارد ریال

، در بخش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میمه ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در راستای توسعه مسکن در لوشاب، ونداده، موته و ازان، در بخش توسعه بیمارستان حضرت محمد (ص) یک میلیارد ریال و جهت توسعه کتابخانه های عمومی میمه ۵ میلیارد ریال به این شهر بصورت مجزا اختصاص یافته است.

فرماندار ادامه داد : با احتساب موارد فوق در مجموع، اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای بخش میمه در شهرستان، ۵۲ میلیارد ریال می‌باشد و علاوه براین اعتبار مستقل سایر ادارات که مدیریت جداگانه‌ ای نمی‌توانستند داشته باشند در  ۴۰۰ میلیارد ریال میلیارد باقیمانده از مجموع اعتبارات شهرستان شاهین شهر و میمه نیز سهیم هستند.

شایان ذکر است شهر میمه یکی از شهرهای زیبا و کوچک و تاریخی با قدمت ۲۵۰۰ سال و در محدوده شهرستان شاهین شهر و میمه است. این شهر در مسیر شاهراه ارتباطی شمال به جنوب کشور قرار داشته  و در ورودی شمال استان اصفهان و فاصله یکصد کیلومتری تا اصفهان واقع گردیده است که در سال های اخیر تلاش بسیاری جهت اثبات ظرفیت آن برای تبدیل به یک شهرستان مجزا و جدا شدن از شهرستان شاهین شهر و میمه و  انجام شده است.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه اجتماعی و مدیریت شهری | ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

ستاد انتخاباتی شاهین شهر و میمه و برخوار روز گذشته بروشور با عنوان از امروز تا روز انتخابات چه کنیم را انتشار داد. این برشور به عناوین مهمترین  فعالبت های موثر در 4 هفته باقیمانده به روز انتخابات می پردازد.

توسط ستاد برگزاری انتخابات در دو حوزه شاهین شهر و میمه و برخوار صورت گرفت
انتشار بروشور برنامه ریزی از امروز تا روز انتخابات چه کار کنیم؟؟؟

ستاد انتخاباتی شاهین شهر و میمه و برخوار روز گذشته بروشور با عنوان از امروز تا روز انتخابات چه کنیم را انتشار داد. این برشور به عناوین مهمترین فعالیت‌های موثر در 4 هفته باقیمانده به روز انتخابات می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *