اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد:
مژده افتتاح ۸۰ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شاهین شهر

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در آغازین روز هفته دولت در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان از افتتاح ۸۰ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان با اعتبار بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه در اولین روز هفته دولت، محمد رضا کاظمی طبا – فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه میزبان اصحاب رسانه و خبرنگاران در نشستی خبری با مضوع ارائه گزارش عملکرد فرمانداری و شهرستان در خصوص پروژه های عمرانی، اجرایی و توسعه شهری شهرستان و پرسش و پاسخ پیرامون این موارد بود و از افتتاح و بهره برداری ۸۰ طرح عمرانی ،خدماتی و کشاورزی با اعتباری بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت و با حضور مدیران استانی در شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد.

نشست خبری هفته دولت 1401 شاهین شهر

سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، دولت سیزدهم را دولتی مردمی و مردم محور و در راستای جلب رضایت عمومی در ارائه خدمات دانست و اظهار کرد: دولت سیزدهم – به ریاست جمهوری آیت الله رئیسی – همانطور که از نامش پیداست یک دولت مردمی است و اصل این دولت در خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی است و اینجانب نیز به عنوان نماینده دولت و حاکمیت در شهرستان شاهین شهر و میمه همین رویکرد را در پیش رو دارم و امیدوارم مدیران شهرستان نیز به همین سمت و سو در جهت پیشرفت و اعتلای شهرستان پیش بروند.

فرماندار در تشریح پروژه های قابل افتتاح و بهره داری شهرستان در هفته دولت به موارد زیر به عنوان نمونه اشاره نمود:

افتتاح گلخانه ۲۰ هکتاری شهرستان با اشتغالزایی اولیه ۲۰۰ نفر با حضور یکی از معاونین ریاست جمهوری می شود

افتتاح باند دوم اتوبان پلیس راه به علویجه ، افتتاح ساختمان جدید شبکه بهداشت شهرستان  با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در جهت بهبود دسترسی مردم شهرستان به خدمات بهداشتی

افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین شهرستان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰ نفر در پشت پلیس راه با جلی مشارکت بخش خصوصی

افتتاح اتاق عمل ۴ تخته بیمارستان گلدیس با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال که از دیروز به صورت آزمایشی وارد کار شده و اولین تولد (زایمان)در این اطاق نیز صورت گرفته است

افتتاح دومین مسیر آبرسانی گرگاب در راستای تامین منافع مردم و حل مشکل آب آشامیدنی شهر گرگاب

بازسازی قنوات روستاها با اعتبار۶ میلیارد ریال

روکش آسفالت ۴ خیابان توسط شهرداری شاهین شهر

اصلاح و تکمیل پروژه روشنایی ورودی روستای مورچه خورت به طول یک کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد ریال بهره بردرای شد

اصلاح و تکمیل روشنایی بلوار معلم که حدود ۲ سال و نیم به علت سرقت ۶ ترناس و سیم برق در این محدوده برق نداشتیم که مشکل با ایمن سازی در خصوص کابل و سرقت ترانس انجام دادیم این مشکل فعلا حل شد.

افتتاح مجموعه بازار روز شهرداری میمه با اشتغالزایی ۴۰ نفر برای یک روز هفته

جدول گذاری و زیرسازی پارکینگ و نرده های کنار مسیر سیلابی شاهین شهر توسط شهرداری شاهین شهر

بازسازی ساختمان اداری شهرداری گرگاب

توسعه شبکه آبرسانی روستای کلهرود

تکمیل پارک رضوی توسط شهرداری شاهین شهر

عالی ترین مقام نماینده دولت در شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: عمده طرحها و پروژه های شهرستانکه در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهند شد، مواردی هستند که بیشترین اولویت در خدمت رسانی  به شهروندان را داشته اند.

کاظمی طبا همچنین با اشاره به به اعتبار دریافت شده در خردادماه امسال سفر ریاست جمهوری  به استان اصفهان – تشریح نمود که انشالله در یک بازه سه ساله به سمت تعیین تکلیف و بهره برداری از پروژه‌های با پیشرفت بیشتر از ۵۰ درصد، خواهیم رفت و امیدواریم با همان دید خدمتگذاری به مردم،  این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

شایان ذکر است، نشست خبری اصحاب رسانه با فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در آغازین روز هفته دولت امروز ۴ شنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات فرمانداری صورت پذیرفت.

پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA
کارگروه اجتماعی و مدیریت شهری | ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن 1402 در شاهین شهر خبرداد.

محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شاهین شهر اعلام شد

🔶به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سرهنگ حجت فرهادی | جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  اظهار داشت : با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح شاهین شهر، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخه ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم راهپیمایی به صورت مقطعی، محدودیت هایی برای تردد و توقیف هرگونه وسیله نقلیه در 4 مسیر اعلامی ذیل اعمال خواهد شد : 1- در بلوار امام خمینی (ره) مسیر رفت از پل عابر پیاده سه راه عطار به سمت سه راه فردوسی. 2- در خیابان شهید بهشتی (مخابرات) از فرعی یک غربی به سمت میدان شهرداری. 3- در خیابان شهید مطهری (بهداری) از فرعی یک شرقی به سمت میدان شهرداری. 4- در مسیر رفت از سه راه رازی به سمت میدان شهرداری. 🔶 این مقام انتظامی ضمن تقدیر از همکاری خوب تمامی شهروندان با پلیس، از رانندگان محترم خواست در طول برگزاری مراسم، از مسیرهای جایگزین تردد نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *