اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

حسینیه کتاب در شاهین شهر برگزار شد

ویژه برنامه حسینیه کتاب در کتابخانه شهید دستغیب شاهین شهر برگزار شد.

ویژه برنامه حسینیه کتاب در شاهین شهر برگزار شدبه گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از اداره کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) و یارانش ویژه برنامه حسینیه کتاب از ۲۵ مردادماه در کتابخانه شهید دستغیب شاهین شهر، در حال برگزاری است.

ویژه برنامه حسینیه کتاب در شاهین شهر برگزار شد

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع)، در ۹ شهریورماه با محوریت معرفی کتاب « فصل شیدایی لیلاها » نوشته‌ « سیدعلی شجاعی » برگزار گردید.

در این محفل دانایی، بصیرت و شور حسینی، جمعی از شاعران و نویسندگان شهرستان، علاقه مندان، کتابداران و اعضای نوجوان کتابخانه‌ شهید دستغیب شاهین شهر حضور داشتند و به ارائه‌ آثار خود در موضوع امام حسین و مکتب عاشورا و شهادت پرداختند.

ویژه برنامه حسینیه کتاب در شاهین شهر برگزار شددر ابتدای این نشست شهناز طهماسبی، سمیه بهرامی از شاهین شهر و بتول حاتم پور از شهر گز برخوار عشق و ارادت و احساسات خود را در قالب شعر، نسبت به سید و سرور شهیدان، ابا عبدالله الحسین(ع) بیان کردند.

در ادامه مریم عابدی آذر نویسنده و تصویرگر تخصصی کودک، کتاب خود با عنوان « من امام حسین(ع) » را برای حضار معرفی کرد.

ویژه برنامه حسینیه کتاب در شاهین شهر برگزار شد

در پایان برنامه حسینیه کتاب، سیدرضا حسینی پور، شاعر و فرهنگی اهل شهر وزوان، با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و صفر، کتاب فصل «شیدایی لیلاها» نوشته «سیدعلی شجاعی» و سایر آثار وی را معرفی کرد.

وی همچنین به معرفی اجمالی از استاد سیدمهدی شجاعی ، پدر سیدعلی شجاعی و آثار وی نیز پرداخت و حاضرین را به خواندن آثار این دو نویسنده‌ برجسته در حوزه‌ عاشورا و امام حسین(ع) دعوت کرد.

ویژه برنامه حسینیه کتاب در شاهین شهر برگزار شدگفتنی است، سلسله نشست‌های حسینیه کتاب با هدف معرفی کتاب و ترویج کتاب و کتابخوانی به همت اداره کتابخانه های عمومی استان اصفهان از ۲۵ مرداد در حال برگزاری است.

پایگاه خبری شاهین شهری – شینا | SHINNA

خبرنگار : سمیرا کرمی

کارگروه فرهنگ و هنر | ۱۴۰۱/۰۶/۱۳

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *