اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تقدیر از ایثارگران و فرزندان شهداء شبکه بهداشت شاهین شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

جانبازان ؛ آزادگان ؛ خانواده شهدا و ایثارگران شبکه بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس، تقدیر شدند.

تجلیل از ایثارگران و خانواده ایثارگران و شهدا شاغل در شبکه بهداشت شاهین شهربه گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA  ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، ایمانی |  نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، فراستی | نماینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه و در همراهی با دکتر پارسا | ریاست شبکه بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه تجلیل و تقدیر کردند

دکتر پارسا | ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن ابراز خرسندی از  حضور در جمع کارکنان و به خصوص در جمع ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا و پیشکسوتان ، حضور ایشان را مایه برکت و انرژی شبکه بهداشت شهرستان شهر و میمه دانستند.

وی ادامه داد:  انشالله با حضور و همراهی عزیزان و سایر پرسنل شهرستان همچون گذشته ، در راستای بهبود شرایط سلامت و بهداشت شهرستان گام برداشته و افتخار آفرینی کنیم و ارمغان سلامتی را برای شهروندان شهرستان به ارمغان بیاوریم.

تجلیل از ایثارگران و خانواده ایثارگران و شهدا شاغل در شبکه بهداشت شاهین شهر

در ادامه ایثارگران شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه ، مشکلات خود را در خصوص استخدام فرزندان شهدا و جانبازان شاغل در شبکه بهداشت، و موضوعات تعدیل سنوات فرزندان شهدا و ایثارگران و همچنین بیمه تکمیلی ایثارگران را با مسئولان حاضر در جلسه مطرح نموده و درخواست پیگیری در خصوص موضوعات مطروحه پرداختند.

کاظمی‌طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از ایثارگران، شهدا و جانبازان بیان نمودند که اگر جانفشانی و ایثارگری ایشان نبود، مانند دوران های سابق، بخش‌های دیگری از میهن عزیز ایران را از دست می‌دادیم.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن تشکر از پرسنل و جامعه ایثارگری شبکه بهداشت، ابراز نمود خانواده‌های محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان و روحانیون در خدمت رسانی به مردم، تاوان کم کاری مسئولین دستگاه‌های اجرایی را بر دوش خود می‌کشند‌.

کاظمی طبا ، در ادامه با اشاره به اینکه ، نگاه این دولت به شما ایثارگران و خانواده‌های ایثارگران به عنوان ولی نعمتان خود است، ادامه داد :  مسولیت‌هایی که بر دوش مسئولین قرار داده شده است، در نتیجه و ثمره جانفشانی و ایثار شهدا و ایثارگران است.

فرماندار شهرستان در خاتمه بیانات خویش از مدیریت شبکه بهداشت و درمان ، مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج ناحیه مقاومت شهرستان در جهت برگزاری آیین تقدیر پرسنل شبکه بهداشت شهرستان تشکر نمود.

در پایان این همایش از جانبازان، آزادگان، خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اهدا لوح تقدیر، هدایا و کارت هدیه نقدی تقدیر گردید.

تجلیل از ایثارگران و خانواده ایثارگران و شهدا شاغل در شبکه بهداشت شاهین شهرپایگاه خبری شاهین‌شهری | SHINNA 

کارگروه اجتماعی | ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صورت گرفت :
اهدای ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهین شهر به مناسبت هفته بسیج | ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، روز شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ ، در آئینی ویژه در محل سپاه ناحیه مقومت شاهین شهر ، با حضور «سید محمدرضا کاظمی طبا» فرماندار ، «مهدی ابراهیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، «سید رسول محمدیان» رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و «حجت الاسلام والمسلمین بقائی» رییس ستاد اقامه نماز شهرستان ، «بهرام عمویی» رییس شورای اسلامی شاهین شهر و برخی مسئولان دیگر، ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تقدیم گردید. این آئین همزمان با هفته گرامیداشت بسیج و به همت قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایگاه اصلی فرماندهی نیروی مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه ، برگزار و در آن کالاهای اصلی و لوازم حانگی به ارزش بالغ بر ۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال به عنوان جهیزیه به نوعروسان تقدیم گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *