اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شهرستان شاهین شهر و میمه رتبه اول تولید ارزش افزوده در بخش صنعت استان اصفهان را دارد

شهرستان شاهین شهر و میمه رتبه اول تولید ارزش افزوده بخش صنعت را داراست | بانک ها بایست با صنایع شهرستان همراهی بیشتری داشته باشند | ۱۳ نفر کمبود نیروی انسانی در حوزه مالیاتی شهرستان داریم

جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور وزر اقتصاد و امور دارایی دولت سیدهم

روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور دکتر سید احسان خاندوزی | وزیر اقتصادی و امور دارای دولت سیزدهم ،دکتر امیررضا نقش | معاون اقتصادی استانداری اصفهان ، سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان ، حجت السلام و المسلمین قاسم هاشمی | امام جمعه شاهین شهر، اعضای شورای ادارای و فعالان اقتصادی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه

شهرستان شاهین شهر و میمه رتبه اول متوسط رشد جمعیت سالانه و رتبه اول مهاجرپذیری را توام با رتبه اول شهرنشینی در استان اصفهان داراست

فرماندار شهرستان ضمن محکوم نمودن حمله تروریستی به مردم بی گناه و زائرین آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ و تسلیت این حادثه غم انگیز به ملت عزیز ایران، با اشاره به وسعت ۵۰۰۰ کیلومترمربعی شهرستان، در قالب دو بخش مرکزی و میمه و پوشش ۶ شهر، و ۱۹ روستا از جمعیت ۲۷۹۹۰۰ نفری رو به رشد این شهرستان طبق برآورد سازمان مدیریت و برنامه ریزی به  به عنوان یک امر مهم در تصمیم گیریها یاد نمود و افزود : این شهرستان رتبه اول متوسط رشد جمعیت سالانه و رتبه اول مهاجرپذیری را توام با رتبه اول شهرنشینی در استان دارا می باشد.

شهرستان شاهین شهر و میمه رتبه اول تولید ارزش افزوده در بخش صنعت استان اصفهان | بانک ها همراهی بیشتری با بنگاه های اقتصادی شهرستان داشته باشند

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای بیان ظرفیت ها این شهرستان افزود : شهرستان شاهین شهر و میمه رتبه اول تولید ارزش افزوده بخش صنعت، رتبه دوم ارزش افزوده بخش حمل و نقل و انبارداری و تولید ناخالص ملی ، رتبه اول تعداد انواع دام ، رتبه اول فعالیت کشتارگاهی استان ، رتبه دوم تولید شیر ، رتبه سوم تولید گوشت مرغ ، رتبه پنجم تولید تخم مرغ را در استان داراست و بزرگترین ارسال کننده کالا به استان های همجوار می باشد.

کاظمی طبا همچنین از  اشتغال و بیمه پردازی ۸۵۰۰۰ نفر در بخش تامین اجتماعی و ۳۵۰۰۰ نفر در بخش تجاری، در این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه یکی از راه های برطرف سازی مشکلات در بخش کارگری شهرستان در حوزه صنایع را همراهی بیشتر  همراهی بیشتر بانک ها را در تامین نقدینگی ۲۱۰۰ واحد تولیدی شهرستان دانست.

جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم

لازم است تا فشارهای مالیاتی بر بنگاه های اقتصادی شهرستان کاهش یابد | در حوزه مالیاتی ۱۳ نفر کسری نیرو داریم

عالی ترین مقام دولت در شهرستان ضمن درخواست بحث بخشودگی جرایم مالیاتی و تقسیط بدهی صنایع و بنگاه های اقتصادی از وزیر محترم امور اقتصادی و داریی افزود : لازم است در شرایط اقتصادی فعلی ، فشارهای مالیاتی وارده بر صنایع و فعالیت های تجاری شهرستان کاهش پیدا کند،  هرچند که در این راستا مدیران مالیاتی شهرستان نیز همراه و مردم دار هستند.

وی ادامه داد : در صورت امکان جهت تقسیط بدهی مالیاتی برخی واحد های تولیدی که در سالهای گذشته دارای بدهی قطعی و غیر قابل بخشودگی بوده و برابر با ماده ۱۶۷ قانون مالیات های مستقیم امکان تقسیط بدهی و رفع مشکل وجود ندارد، قانون به نحوی اصلاح شود تا چرخه اقتصاد و اشتغال تولید بواسطه بدهی مالیاتی راکد نگردد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه همچنین درخواست نمود تا در صورت امکان جهت تسریع در رسیدگی به پرونده های مالیاتی و کسب تکلیف نهایی و همراهی بیشتر با صنایع و تولید کنندگان برخی از وظایف به مدیریت و معاونت حوز مالیاتی شهرستان تفویض و واگذاری اختیار گردد.

وی در این راستا افزود : معاونت امور مالیاتی شهرستان در مبحث نیروی انسانی ۱۳ نفر کسری نیرو داریم و اشاره نمود که  در بخش میمه در گذشته، حسابرسی مالیاتی با ۱۳ نفر نیروی انسانی انجام می شده ولی اکنون با ۲ و نیم نیرو اداره می شود و جوابگوی صنایع نمی باشد.

کاظمی طبا واحدهای صنعتی، حوزه صنعت معدن و تجارت و بخش دامپروری و کشاورزی شهرستان را مهره های اصلی برتر شدن این شهرستان در زمینه های مختلف عنوان نمود و از وزیر اقتصاد و امور داریی کشور به عنوان نماینده دولت ، حمایت همه جانبه از ایشان را خواستار شد.

تمدید ضریب کاهشی افزایش ضریب افزوده کارخانه های سنگبری شاهین شهر و محمود آباد، بررسی و کنترل شرایط و ضوابط اعتبار و وام دهی سختگیرانه بانک‌ها به واحدهای صنعتی و تولیدی و کاهش و تعدیل وثیقه های های سنگین در این خصوص، عدم استقبال بانک ها از طرح تسهیلات سرمایه ثابت و عدم پرداخت و مسدود سازی تسهیلات به مدت طولانی از دیگر خواسته های فرماندار شهرستان از وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه بودند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

تقدیر از خبرنگاران شهرستان شاهین شهر و میمه توسط فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی 1402

توسط فرماندار و اداره ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه انجام شد:
تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر شهرستان شاهین شهر و میمه | ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، عصر روز دوشنبه شانزدهم مردادماه 1402 ، در آستانه روز ملی خبرنگار و گرامیداشت شهید خبرنگار "مهدی صارمی" در آیینی با حضور "سید محمدرضا کاظمی طبا" فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، " فرامرز رادمنش" ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، "سید محمدعلی محمودی" کارشناس مسئول امور مطبوعاتی این اداره از خبرنگاران، روزنامه نگاران ، اصحاب رسانه و فعالان مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه تجلیل و تقدیر به عمل آمد. ارائه گزارش مراحل برگزاری انتخابات، اهمیت نشر اخبار موثق صحیح از انتخابات و هفته دولت، اهمیت رعایت حداکثری رسالت مطبوعات در طرح تیتر، حفظ کیان و رسالت مطبوعات در انطباق با قوانین جمهوری اسلامی در نشر و انتشار خبرها از جمله موارد مطرح شده توسط مسئولین عالی فرهنگی و مدیریتی شهر و بیان برخی از مشکلات و دغدغه های شهروندان شهرستان، مشکلات شغلی و معیشتی خبرنگاران، پیگیری بیشتر و تسریع در ساخت و آماده سازی مجتمع فرهنگی مطبوعاتی شاهین شهر و ... از جمله موارد مطرح شده توسط خبرنگاران بود. در پایان این آیین از تلاش و سخت کوشی خبرنگاران در انتشار اخبار و آگاه سازی مردمی از اصحاب رسانه حاضر در جلسه با اهدا هدایای نقدی به صورت ویژه تقدیر به عمل آورده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *