اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

جلسه هم اندیشی طرح مشارکتی آموزش شهربانوان محله گلدیس شاهین شهر اصفهان برگزار شد

جلسه هم اندیشی طرح مشارکتی آموزش شهربانوان محله گلدیس با موضوع نگهداشت شهر در حوزه بازیافت، پسماند، حفظ و توسعه فضای سبز در تالار شیخ بهایی شاهین شهر اصفهان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA از شهرداری شاهین شهر، جلسه هم اندیشی طرح مشارکتی آموزش شهربانوان محله گلدیس با موضوع نگهداشت شهر در حوزه بازیافت، پسماند، حفظ و توسعه فضای سبز با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، برخی از مدیران شهرداری و بانوان افتخاری طرح، در تالار شیخ بهایی شاهین شهر اصفهان برگزار گردید.

سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر در این جلسه به ویژگی های یک شهر اشاره نمود و گفت: در نظام برنامه ریزی و توسعه شهری سه رکن شهر، مدیریت شهری و شهروند وجود دارد که برای داشتن شهری توسعه یافته این سه رکن نیاز است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری خادم و کارگزار مردم است گفت: بهترین شکل مدیریت شهری برنامه ریزی و اداره شهر با شهروندان ارجمند است چراکه آنان بیبشتر از هرکسی دلسوز شهرشان هستند.

شهردار شاهین شهر به واژه شهروند اشاره نمود و اظهار داشت: زمانی ما شهروند هستیم که شهر برایمان مهم باشد و مهمترین ویژگی آن یعنی مسؤولیت پذیری را پذیرفته باشیم.

بهرام عمویی | ریاست شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این آیین گفت: خوشبختانه با درایت جناب آقای ابریشمی راد شهردار شاهین شهر طرح نواحی ، مناطق و محله های شهر که یکی از کمبودهای شهر احساس می شد تحقق یافت و امروز ما شاهد خدمات بیشتر در شهر و رضایت مندی بیشتر عزیزمان هستیم.

وی در ادامه به دلایل جذب و مهاجرپذیری در شاهین شهر پرداخت و افزود: به حمدالله شاهین شهر در برنامه های خدماتی و زیباسازی و منظر شهری همیشه سرآمد بوده و به همین علت رشد جمعیت آن روزبه روز در حال گسترش است.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر به طرح شهربانوان اشاره نمود و گفت: از آنجائیکه بانوان ارجمند در زیبایی و نظافت منزل و محله خود دغدغه دارند می توانند با فعالیت در این طرح برای حفظ سیما و منظر محله خود از شهرداری خدمات بیشتری دریافت نمایند که در واقع این نوع فعالیت اجتماعی به عنوان یک مسابقه خدمتی نیز مطرح است.

سونا فتحعلی زاده | مجری طرح زیست بانو در شهرستان کاشان نیز به عنوان میهمان ویژه این جلسه توضیحات مبسوطی پیرامون طرح شهربانوان و اهمیت آن در مدیریت مشارکتی شهر ارائه داد.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

با تدبیر دادستان و تلاش پلیس آگاهی شهرستان :
قاتل کارمند شهرداری شاهین شهر در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد | + جزئیات دستگیری قاتل رسول شهریاری

🔶 به گزارش شینا | SHINNA ؛ در پی قتل مرحوم رسول شهریاری | کارمند شهرداری شاهین شهر و مدیر اسبق کانون مداحان و ریاست بسیج هنرمندان شاهین شهر به ضرب گلوله و با سلاح گرم ، با تدابیر دادستان محترم و تلاش پلیس امنیتی و آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه قاتل وی در کمتر از ۱۲ساعت دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت و اسلحه مورد استفاده نیز ضبط گردید. 🔶 بنا بر روایت منابع آگاه در بازجویی های انجام شده از متهم تا این لحظه مشخص شده است که اختلاف خانوادگی انگیزه قاتل برای دست زدن به این جنایت بوده است. 🔶 فرآیند قضایی این پرونده در حال طی شدن است و بازپرس ویژه قتل نیز در حال رسیدگی به پرونده می باشند و نتایج بررسی‌های قضایی در صورت انتشار توسط مقامات مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *