اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

رهام جباری معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر اصفهان شد

سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر با صدور حکمی  « رهام جباری » را به عنوان معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر منصوب کرد و در آیین تودیع و معارفه ای در ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر ایشان معرفی و  از خدمات و تلاش های « حیدر صادق گلی » معاون سابق تقدیر به عمل آمد.

رهام جباری معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر اصفهان شد

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA از شهرداری شاهین شهر، آیین تودیع معاون سابق و معارفه معاون جدید اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، معاونان و مدیران شهرداری، برخی از مدیران ادارات و نهادهای شهر ، در سالن اجتماعات ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار گردید.

سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر در این آیین گفت: وجود افرادی که خدمت صادقانه ارائه می نمایند، قطعاً یک نعمت در جامعه محسوب می گردند که اگر قدردان این نعمت باشیم ان شاء الله این نعمتها گسترش می یابد.

وی در ادامه افزود: امیدوارم برنامه های خوبی را که در حوزه های اجتماعی برای توسعه ظرفیت های اجتماعی و پیاده سازی نظام مشارکتی شروع نموده ایم با همت مضاعف معاونت جدید به شکل مطلوب و بهتری ادامه یابد.

ابریشمی راد با بیان اینکه خدمات شهری در شهرداری به عنوان حوزه پیشران محسوب می گردد اظهار داشت: تلاش و کوشش در این حوزه بسیار دشوار است چراکه گستره فعالیت آن از لحاظ کمی و کیفی زیاد است.

شهردار شاهین شهر از زحمات و تلاش های شبانه روزی و مستمر آقای صادق گلی معاون سابق اجرایی و خدمات شهری شهرداری برای نگهداری سیما و منظر شهر قدردانی و از معاونت جدید خواست با همکاری و همیاری دیگر کارکنان خدوم شهرداری بهتر و مطلوب تر از گذشته خدمت گزار خوبی برای شهروندان ارجمند شهر باشد.

بهرام عمویی | رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این جلسه گفت: خدمت به مردم خدمت به خداوند تبارک و تعالی است و قطعاً در این راه نصرت خداوند شامل حال فردخدمتگزار می‌گردد.

وی در ادامه به خدمات شهرداری شاهین شهر در شهر اشاره نمود و اظهار داشت: شهرداریها در حال حاضر به عنوان خط مقدم خدمت به مردم و دفاع از انقلاب و ارزشهای آن محسوب می گردند چراکه به صورت شبانه روز در خدمت شهر و شهروند هستند.

عمویی مردم عزیز را رکن اصلی و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان نمود و گفت: در این نظام مردم سالاری دینی ، باید به مردم فهیم خدمت صادقانه ارائه نمود چرا که اگر آنها از مسؤولان راضی باشند با جان و دل از نظام و کیان خود دفاع می کنند.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر همچنین گفت: بنده به نمایندگی از دیگر اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از خدمات ارزشمند آقای صادق گلی معاونت سابق اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر در راستای ارائه خدمات شبانه روزی و ارزشمند تشکر و از معاونت جدید درخواست دارم با وحدت و یکپارچگی هرچه تمام تر برای آبادانی و رضایت مندی هرچه بهتر شهروندان عزیز شهرمان تلاش و کوشش نماید.

حیدر صادق گلی | معاون سابق اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر نیز در این آیین ضمن تشکر از همیاری ها و همدلی های کارکنان و کارگران شهرداری  و تمامی ادارات خدمات رسان در شهر با این معاونت تشکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه حاصل این تعاملات سازنده و مؤثر خدمت صادقانه و بی منت به شهروندان عزیز شهر بوده که ان شاء الله مورد رضایت خداوند متعال و شهروندان ارجمند قرار گیرد.

رهام جباری | معاونت جدید اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر نیز در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد شهردار نسبت به وی گفت: ان شاء الله با همیاری و مساعدت دیگر همکارانم بتوانم خدمت گزار صدیق و امانتدار خوبی برای شهروندان ارجمند شهر زیبای شاهین شهرباشم.

سوابق اجرایی رهام جباری به شرح زیر است :

رئیس حراست و روابط عمومی شهرداری قهدریجان در سال ۱۳۷۶

سرپرست شهرداری قهدریجان در سال ۱۳۸۱

رئیس حراست شهرداری شاهین شهر در سال ۱۳۸۲

رئیس املاک شهرداری مبارکه در سال ۱۳۸۷

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مبارکه در سال ۱۳۹۶

بخشدار پادنا علیا در سال ۱۳۹۶

شایان ذکر است این انتصاب ، پیرو بازنشستگی « حیدر صادق گلی » انجام گردید.

رهام جباری معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر اصفهان شد

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری ؛سارق کولرگازی یک مغازه در شاهین شهر حین سرقت توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

ناکامی سارق کولر گازی با هوشیاری شهروند مسئول شاهین شهری

با هوشیاری و تماس به هنگام شهروند شاهین شهری با کلانتری 11 شاهین شهر مبنی بر حضور فردی ناشناس در بالای پشت بام یک مغازه ؛ سارق سابقه دار ، حین سرقت کمپرسور کولرگازی در عملیات ضربتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *