اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

انتخابات شهربانوان محله گلدیس شاهین شهر اصفهان برگزار گردید

پیرو اجرای طرح شهربانوان محلات شهرداری شاهین شهر اصفهان ، انتخابات شهربانوان محله گلدیس ، به عنوان اولین محله منتخب شهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از شهرداری شاهین شهر، پیرو اجرای طرح شهربانوان محلات شاهین شهر اصفهان، جلسه انتخابات شهربانوان محله گلدیس به عنوان اولین محله منتخب شهر با حضور برخی از معاونان و مدیران و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و بانوان داوطلب برگزار گردید.

رهام جباری | معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر در این جلسه ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار، توضیحاتی پیرامون طرح شهربانوان ارائه داد.

وی در ادامه افزود: ان شاء الله با فعالیت بانوان در این طرح  شاهد شهری زیباتر و شاداب تر از گذشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این جلسه حضور داشت و ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: یکی از بزرگترین امتیازات شهر این است که شهروندان آن به شهر تعلق خاطر داشته باشند و در این صورت با همیاری آنان شهر در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه وجود بانوان در طرح شهر بانوان برای ما بسیار ارزشمند است گفت: ان شاء الله حضور و همکاری شما بانوان عزیز با شهرداری شاهین شهر آسایش و اطمینان خاطر بیشتر شهروندان فهیم شهر را به دنبال خواهد داشت.

سونا فتحعلی زاده | مجری طرح زیست بانو در شهرستان کاشان و مشاور طرح شهربانوان شهرداری شاهین شهر نیز پیرامون نحوه اجرای این طرح توضیحات مبسوطی ارائه داد.

گفتنی است در این جلسه انتخابات طرح شهربانوان برای بانوان شرکت کننده محله گلدیس برگزار گردید.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *