اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

« هفته فرهنگی شاهین شهر » با بیش از ۴۰ ویژه برنامه برگزار می‌گردد

شهردار شاهین شهر از برگزاری رویداد ویژه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهر با عنوان «هفته فرهنگی شاهین‌شهر» در ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

« هفته فرهنگی شاهین شهر » با بیش از ۴۰ ویژه برنامه برگزار می‌گردد

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر روز سه شنبه ۱۷ آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه با حدود ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر خبر داد.

ابریشمی راد با بیان اینکه برنامه های هفته فرهنگی شاهین شهر در دو محور هویت بخشی و ارتقاء جایگاه شاهین شهر ارائه می‌گردد، ادامه داد: در تدوین برنامه‌های این هفته، سعی بر معرفی ظرفیت‌های اجتماعی و هویت بخشی بیشتر شاهین شهر در منطقه ، استان و کشور شده است.

شهردار شاهین‌شهر با بیان اینکه شاهین شهر در آستانه پنجاهمین سال تاسیس و اعتلای نیم قرن شهرنشینی و توسعه شهری خود است، افزود: این شهر به لحاظ ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود، مستعد آن است که به عنوان نمادی از شکوه تمدن چند هزار ساله ایران باشد.

نشست خبری « هفته فرهنگی شاهین شهر » با اصحاب رسانه و خبرنگارانشهردار شاهین‌شهر در ادامه اهداف اصلی برگزاری این آیین را ، تبیین جایگاه ویژه شاهین‌شهر در ترسیم چشم‌اندازی برای آینده، وفاق اجتماعی و ارتقای منزلت شهروندی در راستای هویت بخشی به این شهر دانست.

شهردار شاهین شهر، ورزشکاران نام آور، هنرمندان، نخبگان علمی و فعالان فرهنگی و اجتماعی را به عنوان ظرفیت‌های توسعه اجتماعی هر شهر داست و در این راستا افزود: در هفته فرهنگی شاهین شهر توجه ویژه‌ای به این مقوله مهم شده است، چرا که ظرفیت های مذکور می‌توانند شاخص‌های محرک توسعه شهری و افزایش مسؤولیت پذیری اجتماعی باشند.

ابریشمی راد همچنین به عناوین برنامه‌های هفته فرهنگی شاهین شهر اشاره نمود و اظهار داشت: علت نامگذاری هفته فرهنگی این است که در این هفته، تاکید بر معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های مرتبط با شاخص‌های فرهنگی این شهر بشود.

وی همچنین به افتتاح پروژه‌های توسعه شهری شاهین شهر نظیر تعریض پل هسا، ورودی یادمان شهدای گمنام و محور گلزار شهدای شهر مزین به تمثال شهدای والا مقام، فرهنگسرای پایداری و بوستان حافظ‌شمالی در هفته فرهنگی شاهین‌شهر اشاره نمود.

شهردار شاهین‌شهر ادامه داد: برگزاری رویدادهای فرهنگی توسط شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی خدمتگزار می‌تواند حامل یک پیام کلیدی به همه شهروندان است و آن این است که « اگرچه توان ما اندک است ولی همه شهروندان برای ما مهم هستند»

شهردار شاهین شهر در پایان ضمن اشاره به رونمایی از تمبر پستی شاهین شهر در هفته گرامی داشت شاهین شهر ،برای همه شهروندان آرزوی سربلندی، نشاط و انگیزه به سوی فردایی موفق تر نمود.

در پایان این نشست با حضور اصحاب رسانه، پوستر هفته فرهنگی شاهین‌شهر مزین به خطاطی تعلیق استاد غفور اسکندری سبزی رونمایی و بصورت نمادین مورد توشیح حاضرین جلسه قرار گرفت.

پوستر هفته فرهنگی شاهین شهر ۱۴۰۱

همچنین بخوانید:

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

نشست خبری سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی هاشمینا : هدف از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت  " رو به قله " کردن جوانان است.

هدف ؛ رو به قله کردن جوانان در شاهین شهر است

🔶 به گزارش خبرنگار شاهین شهری | SHINNA ؛ روز چهارشنبه 18 بهمن 1402 رسول هاشمیان | ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت : هدف از برنامه های ویژه علمی، ورزشی و فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر داری شاهین شهر ، تزریق امید و نشاط و افزایش سطح آگاهی و دانش شهروندان است. 🔶 وی ضمن تبریک عید مبعث و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران به حاضرین این جلسه ؛ افزود : ویژه برنامه هایی ویژه نظیر رویداد همایش هوش مصنوعی و متاورس و جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در همین راستا برنامه ریزی و اجرا شده است. 🔶 هاشمیان هدف مجموعه مدیریت شهری و سازمان های ذیربط و اداره ورزش و جوانان از برگزاری این گونه همایش ها و جشنواره‌ها را افزاریش روحیه علمی و تقویت جسمانی شهروندان و بخصوص تزریق امید و نشاط در میان جوانان و در راستای تعبیر کلام مقام معظم رهبری در جهت " رو به قله " کردن جوانان است.