اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

یک باب منزل برای یک خانواده مددجو در شهر گز و برخوار تکمیل و تحویل شد

در راستای تامین سرپناه برای یک خانواده مددجو با همت خیرین، گروه‌های جهادی و کمیته امداد شهرستان شاهین شهر و میمه، یک باب منزل مسکونی در شهر گز و برخوار ساخت و تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

یک باب منزل برای یک خانواده مددجو در شهر گز و برخوار تکمیل و تحویل شد

به گزارش پایگاه خبری شاهین‌شهری | شین‌نا SHINNA در آیینی با حضور فرماندار، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه، یک باب منزل مسکونی جهت مددجویی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر گز برخوار به بهره برداری رسید.

سرپناهی برای یک خانواده مددجو در شهر گز و برخوار تکمیل و تحویل شد

لازم به ذکر است این منزل مسکونی با همیاری خیرین شهرستان شاهین‌شهر، کمیته امداد حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و گروهای جهادی به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

مسابقات دو صحرانوردی شهر گز در به مناسبت گرامیداشت هفته امامت

برگزاری مسابقه دو صحرانوردی در شهر گز شهرستان شاهین شهر به مناسبت دهه امامت و لایت

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از هیات دو و میدانی شهر گز؛ مسابقه دوی صحرانوردی به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور  25 نفر از ورزشکاران آقا و علاقه مندان این رشته ورزشی در دو رده سنی زیر15 و بالای 15 سال در مسافت 3000 متری برگزار شد. این مسابقه عصر روزیکشنبه 25 تیرماه به همت هیات دو و میدانی شهر گز ، با همکاری هیات دو و میدانی شهرستان شاهین شهر و میمه و نمایندگی ورزش و جوانان شهر گز ، در بلوار شهدای شهر گز اجرا گردید و در خاتمه نتایج زیر حاصل گردید:  در رده سنی زیر 15 سال آقایان علی دائی جعفری ، محمدحسین داوری ، محمد فرامرزیان جزی و در رده سنی بالای 15 سال آقایان سید عباس بزدوده ، محمد پارسا حیدری و حیدرعلی اشراقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. درپایان به نفرات برتر جوایز نقدی ،مدال و حکم قهرمانی اهداء گردید و همچنین از آقای سهیل زمانیان به عنوان کوچکترین شرکت کننده این مسابقات با اهدای مدال و لوح تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *