اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

« علیرضا علیپور » سرپرست « اداره صمت شهرستان شاهین شهر و میمه » شد

روز چهارشنبه ۲ آذر، در آئینی با حضور مسئولین شهرستان و استان طی حکمی از جانب ریاست اداره (صمت) صنعت معدن و تجارت استان اصفهان ، علیرضا علیپور به ریاست این نهاد در شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب گردید.
به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری آیین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور معاون مدیر کل و کارشناسان صمت استان اصفهان ، فرماندار ، رئیس شورای اسلامی ، روسای ادارات تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف و همچین روسای اتحادیه‌های شهرستان شاهین شهر و میمه، روز چهارشنبه ۲ آذر در محل فرمانداری برگزار شد.
سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت معدن و تجارت طی سخنانی با اشاره به مسئولیت خطیر سازمان صمت که ترکیب سه وزارتخانه است، افزود: تنوع و گستردگی وظایف این سازمان حائز اهمیت است و بخش عمده ای از معیشت مردم وابسته به عملکرد آن می باشد، بنابراین حداکثر دقت باید در این خصوص بعمل آید.
فرماندار در ادامه با برشمردن انتظارات مدیریت شهرستان در حوزه صمت با بیان اینکه مجموع اقدامات این اداره بایستی رضایتمندی مردم ، اصناف و صنعتگران را به همراه داشته باشد، افزود: شهرستان شاهین شهر و میمه دارای بیش از ۲۰۰۰ واحد صنعتی تولیدی بزرگ و کوچک است‌ و براساس برنامه زمان‌بندی شده و بازدیدهای هفتگی صورت گرفته از صنایع مختلف شهرستان ، این مهم بدست آمده است که این مجموعه نیازمند تعامل بیش از گذشته با دولت در جهت رفع موانع پیش روی خود هستند و لذا حمایت وپیگیری رفع مشکلات صنایع از خواستهای مدیریت شهرستان است.
سید محمد رضا کاظمی طبا از تجارت و کسب کار به عنوان یکی دیگر از ارکان اداره صمت نامبرد و با اشاره به وجود ۴۲ اتحادیه صنفی و  بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی پروانه دار و بدون پروانه در شهرستان افزود: اصناف از جنس مردم هستند و نظارت بر آنان بر حسب قوانین و تکالیف کلان اقتصادی نیازمند مشارکت آگاهانه است لذا باید نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشت و حمایت لازم را از کسب کارهای کوچک عملیاتی نمود.
سید محمد رضا کاظمی طبا در ادامه با بیان اینکه شهرستان از معدن نیز بی بهره نیست، افزود: استقرار معدن طلای موته و استحصال طلا از خاک تا تولید در این مجموعه از ظرفیتهای شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
در این مراسم از فعالیتهای آقای محمد منظری ریاست قبلی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شاهین شهر و میمه تقدیر گردیده و با صدور حکمی از جانب مدیر کل اداره صمت استان اصفهان، آقای علیرضا علیپور به عنوان سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان معرفی گردید.
فرماندار شهرستان در پایان همچنین خواستار همکاری با دستگاه های نظارتی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی دریافت شده از جمله سامانه ۱۲۴شد.
ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

معرفی سرپرست جدید اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان

ضمن تقدیر از فعالیت و تلاشهای مصطفی بدیعیان، محمد منظری به عنوان سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهین شهر منصوب شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان؛ محمد نظری به عنوان سرپرست جدید اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *