اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شاهین‌شهر و میمه، رتبه نخست شهرنشینی استان را دارد

اسفندیار تاجمیری: شاهین‌شهر و میمه، رتبه نخست شهرنشینی استان را دارد

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: این شهرستان با نرخ رشد جمعیت ۳.۶۱ درصد رتبه نخست استان را از نظر شاخص‌های رشد جمعیت و شهرنشینی به خود اختصاص داده است.

شاهین‌شهر و میمه، رتبه نخست شهرنشینی استان را دارد

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسفندیار تاجمیری در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهین شهر و میمه، اظهار کرد: این شهرستان با ۹ شهرک، ناحیه و منطقه صنعتی دارای ظرفیت و پتانسیل‌های مختلف تولیدی و صنعتی است و رتبه‌های برتر در تولید را در استان به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: مدیریت جدید اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان باید زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان، حمایت از واحدهای صنعتی، افزایش فضای رقابتی کسب و کار و اعتلای تولید و سرمایه گذاری را بیشتر از پیش فراهم کند و نیازهای حوزه اصناف و اتحادیه‌های شهرستان که ارتباط مستقیم با تأمین خدمات و حقوق شهروندی دارد را تأمین کند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: این شهرستان با نرخ رشد جمعیت ۳.۶۱ درصد رتبه نخست استان را از نظر شاخص‌های رشد جمعیت و شهرنشینی به خود اختصاص داده است، لذا باید متناسب با رشد جمعیت، برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری تلاش بیشتری انجام شود.

در این آئین محمد منظری به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی و از تلاش‌های مصطفی بدیعیان قدردانی شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *