اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

۲۲ اتوبوس جدید به خطوط پر مسافر ناوگان حمل و نقل شاهین شهر اصفهان اضافه شد

ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر از ورود ۲۲ اتوبوس جدید خریداری شده به خطوط پر مسافر و نیازمند شهر از جمله شاهین شهر – اصفهان ، مسکن مهر و گلدیس خواهد و جایگزین شدن اتوبوس های فرسوده توسط آنها خبر داد.

22 اتوبوس جدید به خطوط پر مسافر ناوگان حمل و نقل شاهین شهر اصفهان اضافه شد

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، سعید اکرم خانی | رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شاهین شهر گفت: با پیگیری شهردار شاهین شهر ، اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و دیگر مسؤولان مربوطه، ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شاهین شهر اختصاص یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه ارزش مجموع ۲۲ دستگاه اتوبوس بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان می باشدکه بخشی توسط شهرداری شاهین شهر و بقیه توسط سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تأمین شده است افزود: هم اکنون تعداد ۱۰ دستگاه آماده تحویل و مراحل شماره گذاری آن در حال انجام می باشد و ان شاء الله بقیه به تدریج به ناوگان اضافه خواهد شد.

اکرم خانی تصریح نمود: اتوبوسهای جدید به خطوط پر مسافر و نیازمند شهر از جمله خطوط شاهین شهر – اصفهان ، مسکن مهر و گلدیس اضافه و جایگزین اتوبوسهای فرسوده فعلی خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر با بیان اینکه اتوبوسهای جدید نقش موٌثری در بهبود خدمات اتوبوسرانی خواهد داشت گفت: اتوبوسهای فرسوده نیز در برنامه تعمیر و بازسازی قرار خواهند گرفت.

 

همچنین بخوانید:

ناوگان حمل و نقل شاهین شهر به ۱۰ اتوبوس بازسازی شده مجهز شد

ناوگان حمل و نقل شهری شاهین شهر در انتظار اتوبوس های بازسازی شده

آغاز به کار خط ویژه شاهین‌شهر اصفهان از پایانه اتوبوسرانی شرق شاهین شهر

رونمایی از طرح جدید کارت بلیت هوشمند اتوبوس های شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

برقراری امنیت محله مسکن مهر در اولویت ویژه پلیس شاهین شهر

برقراری امنیت محله مسکن مهر در لیست اولویت های ویژه پلیس شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه جمعی از روئسای پلیس تخصصی شهرستان با حضور در جمع معتمدین و نمایندگان ساکنان محترم محله مسکن مهر ، جویای مشکلات امنیتی و انتظامی این محله شدند و به صورت ویژه‌، رفع این مشکلات را پیگیری کردند. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در این جلسه که در مسجد امام هادی(ع) محله مذکور برگزار شد، امنیت محله مسکن مهر را در اولویت کاری پلیس شهرستان دانست و گفت یکی از دغدغه های اصلی پلیس شهرستان در راستای تأمین امنیت این محل تکمیل ساختمان کلانتری محل است که با پیگیری‌های صورت گرفته در تلاش هستیم هر چه سریعتر کلانتری مسکن مهر با همکاری خوب دیگر مسئولان شهرستانی راه اندازی گردد. رئیس پلیس شاهین شهر : برای مقابله با فروشندگان مواد مخدر و انهدام پاتوق‌های مصرف اعتیاد که یکی از دغدغه های اصلی ساکنان محترم این محل است برنامه ویژه ای داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *