اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سرپرست فرمانداری شاهین شهر :

نقش آفرینان اصلی در مهار کرونا مردم هستند!

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با توجه به احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده در شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور ایجاد هماهنگی و بررسی آمادگی شهرستان در مقابله با این بیماری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، ریاست شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد. حمید رضا نجفی | سرپرست فرمانداری شاهین شهر و میمه در این جلسه بیان نمود که نقش آفرینان اصلی برای مهار و کنترل بیماری کرونا مردم هستند

جلسه ستاد پیشگیری کرونا در آستانه ورود به موج هفتم شیوع کرونا شاهین شهر

حمید رضا نجفی سرپرست فرمانداری شهرستان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا طی سخنانی با ادای احترام به مقام شهدای سلامت گفت: تلاش بی وقفه و شبانه روزی شهدای سلامت در دوران همه گیری بیماری کرونا برهیچ کس پوشیده نیست و یاد و خاطره و اهمیت کار این عزیزان در ذهن مردم قدردان و قدرشناس ایران اسلامی و این شهرستان باقی خواهد ماند.

سرپرست فرمانداری شهرستان در ادامه با اشاره به اعلام گسترش بیماری کرونا در کشورهای منطقه، همچنین شناسایی زیرسویه‌های جدید این ویروس در کشور و احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده ، هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد هماهنگی و بررسی آمادگی شهرستان در مقابله با این بیماری بیان نمود.

حمید رضا نجفی با بیان اینکه نقش آفرینان اصلی برای مهار و کنترل بیماری کرونا مردم هستند ، افزود: رعایت نکات بهداشتی و واکسیناسیون از راهکارهای مهم قطع زنجیره انتقال این ویروس است. وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از راههای مختلف و بستر فضای مجازی در راستای پیشگیری و مقابله با این ویروس تاکید نمود.

در ادامه این جلسه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از وضعیت بیماری کرونا ،نظام مراقبت بیماران و شاخص های ایمن‌سازی در گروه‌های هدف و واجدین شرایط ارائه نمود و خواستار مشارکت حداکثری مردم در رعایت پروتکل بهداشتی و تکمیل برنامه واکسیناسیون شد.

در ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان بر ضرورت توجه و اهتمام به موارد ذیل تاکید گردید.

رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن بسته و پر ازدحام به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها

فراخوان بیماران زمینه ای و سالمندان جهت تزریق واکسیناسیون

تزریق واکسیناسیون مجدد برای افراد بالای ۱۸ سال که بیش از ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن آنها گذشته است

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

بهره برداری از ساختمان جدید شبکه بهداشت شاهین شهر | SHINNA

بهره برداری از ساختمان جدید شبکه بهداشت شاهین شهر و میمه

ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با نظارت وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *