اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

صدور ۲۱۵ سند تک برگ اراضی ملی شهرستان شاهین‌شهر در راستای تثبیت مالکیت دولت

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه از اخذ ۲۱۵ فقره سند تک برگ اراضی دولتی این‌شهرستان در راستای پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی و دولتی خبر داد.

مراد کیهانی | رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین‌شهری؛ در خصوص اقد امات بعمل آمده بمنظور پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی اظهار داشت: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تلاش و پیگیری‌های بعمل آمده ۲۱۵  فقره سند مالکیت تک برگ اراضی ملی این شهرستان در راستای تثبیت مالکیت دولت اخذ شد.

وی افزود: از این میزان، ۲۲ فقره اسناد به صورت دفترچه‌ای بود که با پیگیری‌هایی که انجام شد به سند مالکیت تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن تبدیل شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه اینکه اولین گام برای مبارزه با زمین‌خواری اجرای حدنگاری اراضی ملی است، گفت: با اجرای قانون کاداستر و سنددار شدن اراضی، اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه‌های دولتی رفع می‌شود، همچنین با اخذ اسناد تک‌برگی به نام دولت، سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند نیز به حداقل ممکن می‌رسد.

وی با اشاره به واگذاری چهار قطعه زمین در قالب هشت قرارداد واگذاری اذعان داشت: با اقدامات بعمل آمده صورتمجلس تفکیکی به تعداد ۳۶ پلاک ثبتی بر روی اراضی تحت مالکیت دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

کیهانی در خصوص وضعیت طرح‌های توسعه شهری این شهرستان بیان داشت: از مجموع شش شهر شهرستان شاهین شهر و میمه، شهرهای شاهین شهر و گرگاب دارای طرح جامع و تفصیلی مصوب بوده و شهرهای گز، میمه، وزوان و لایبید دارای طرح جامع مصوب هستند که تهیه و تصویب طرح تفصیلی این شهرها با برگزاری جلسات کمیته کارشناسی در دست اقدام است.

تخصیص ۱۴۷ هکتار از اراضی شرق شاهین شهر جهت طرح نهضت ملی مسکن

طرح واگذاری زمین به اصفهانی های با ۳ فرزند و بیشتر

گام رو به جلو در تکمیل مالکیت زمین های ایثارگران شاهین شهر


 

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

حسینعلی حاجی دلیگانی / وب سایت شاهین شهری

حسینعلی حاجی : بخش عمده موفقیت یا عدم موفقیت هر دولتی به استانداران و فرمانداران آن بر می‌گردد

حسینعلی حاجی دلیگانی عصر روز گذشته اظهار داشت: بحث تمرکز زدایی نکته‌ای بسیار دقیق است که در این سال‌ها اتفاق نیفتاده و برعکس آن بعضی اوقات به سمت گرفتن اختیارات هم پیش رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *