اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

گردهمایی شاهین شهری ها با حس خوب مادرانه

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن جشن با شکوه روز زن با مشارکت بیش از ۷۰۰ نفر بانوان شاهین شهری توسط فرهنگسرای خانواده و مجموعه فرهنگی ترنج در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

حس خوبه مادرانه + جشن روز زن + میلاد حضرت زهرا + شاهین شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن ویژه برنامه حس خوب مادرانه به همت فرهنگسرای خانواده شاهین شهر و با مشارکت مجموعه فرهنگی اجتماعی ترنج در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

سهیلا نجفی |مدیر فرهنگسرای خانواده ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن، اظهارکرد: جشن بزرگ روز زن از سری برنامه های حس خوب مادرانه ویژه بانوان با استقبال پرشور بیش از ۷۰۰ نفر از بانوان شاهین شهری برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشن کارشناس ارشد علوم تربیتی با ترسیم کیفیت و چگونگی روابط مادر و دختر در ده سال آینده اصول اصلی و ریزه کاری های روابط خویشاوندی را یادآور شد.

شایان ذکر است این ویژه برنامه روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ با اجرای  شاد و پر انرژی علی مکارمی در تالار شیخ بهایی برگزار شده و به سه نفر از بانوان شرکت کننده در مراسم به قید قرعه سفر به قم و جمکران هدیه داده شد.

حس خوبه مادرانه + جشن روز زن + میلاد حضرت زهرا + شاهین شهر

 

جالبه! ببینید:

دختران شاهین شهری، نوجوانی را جشن گرفتند

راه کارهای برون رفت از احساس تنهایی

تجلیل از بانوان فعال ادارات شاهین شهر اصفهان به مناسبت روز زن | ۱۴۰۱

دیدار صمیمانه شهردار با بانوان شهرداری شاهین شهر

نمایش ۶۲ اثر هنری از بانوان هنرمند شاهین شهری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

نخستین پلاتو تخصصی تئاتر شاهین شهر در محل فرهنگسرای خانواده این شهر با حضور مسئولان کشوری ، استانی و شهرستانی و جمعی از هنرمندان افتتاح گردید.

نخستین پلاتو تخصصی تئاتر شاهین شهر افتتاح گردید

◾ عصر امروز 13 تیرماه 1403 ،نخستین پلاتو تخصصی تئاتر شاهین شهر با نام تماشاخانه جم در محل فرهنگسرای خانواده شاهین شهر ، با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان، افتتاح گردید. ◾ در این مراسم مدیر کل ، مدیر عامل و معاون امور استان ها و شهرستان‌های دفتر هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاون هماهنگی امور عمرانی و  مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان ، مدیر کل نهاد کتابخانه های اصفهان امام جمعه شاهین شهر ، ، برخی از مسئولان شهرستان ، مدیران شهرداری و جمعی از هنرمندان تئاتر و موسیقی استان و شهرستان حضور یافتند. ◾ مسئولان به همراه هنرمندان حاضر پس از برگزاری آیین افتتاح ، از بخش های مختلف تماشاخانه جم بازدید نمودند و پس از آن ، اولین تئاتر در این پلاتو اجرا گردید و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. ◾ دکتر نیلی، دکتر مهرداد زینلیان ، سعید ابریشمی راد ، بهرام عمویی و نادر برهانی مرند در طی آئین این افتتاحیه به ایراد سخنرانی برای حاضرین پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *