اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

کشف و پلمپ خانه افیون در شاهین شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از پاتک پلیس به یک خانه افیون – پاتوق سرقت و توزیع مواد افیونی – و دستگیری عوامل و پلمپ محل در یکی از محلات شاهین شهر خبرداد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از شناسایی و پلمپ منزلی که در یکی از فرعی های خیابان مخابرات این شهر پاتوق سارقان معتاد و خیابانی شده بود با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ شاهین شهر خبر داد.

پلمپ خانه فروش و توزیع مواد مخدر پاتوق معتادان و سارقان

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود دو برادر مواد فروش، که منزل پدری خود را در محدوده خیابان مخابرات، پاتوق معتادان ولگرد و سارق کرده بودند شناسایی و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: این دو برادر ۴۳ و ۳۳ ساله در قبال دادن جا و مکان و مواد مخدر مصرفی معتادان سارق خیابانی اموال سرقت شده آنها را دریافت و در اصفهان به فروش می رساندند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر با اشاره به اینکه وجود این پاتوق موجب نارضایتی ساکنان و اهالی محل شده بود بیان داشت: پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی این دو برادر دستگیر و پاتوق آنها پلمپ شد.

پلمپ خانه فروش و توزیع مواد مخدر پاتوق معتادان و سارقان

سرهنگ ثابت راسخ خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان تلاش می‌کند محیط شاهین شهر را عاری از هرگونه جرم و مکانی نا امن برای مجرمان بسازد و آن را تبدیل به شهری امن و شایسته شهروندان خوب این شهر نماید.

وی در پایان بیان داشت شهروندان عزیز می توانند از طریق تماس ۱۱۰ و یا تماس با شماره تلفن گویای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با شماره ۵۲۵۰۰۹۰ اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فروشندگان مواد افیونی و یا پاتوق‌های سرقت و توزیع مواد مخدر به پلیس اطلاع دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

250 متر خط سیمانی انتقال فاضلاب در محله گلدیس شاهین‌شهر واقع در خیابان علامه حلی اصلاح شد.

اصلاح ۲۵۰ متر خط انتقال فاضلاب در منطقه گلدیس شاهین شهر

250 متر خط سیمانی انتقال فاضلاب ، واقع در خیابان علامه حلی محله گلدیس شاهین‌شهر به همت آبفا این شهرستان اصلاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *