اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

رفع مشکل اراضی ۴۲ هکتاری کارکنان دولت در شاهین شهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان خبرداد : موافقت اصولی نخستین دهکده لجستیک (بندر خشک) کشور | تعیین تکلیف اراضی علی آباد کلنگان پس از حدود ۵۰ سال | ابلاغ طرح مجموعه شهید کشوری پس از ۳۰ سال بلاتکلیفی | رفع مشکل ۲ هزار و ۵۰۰ مالک اراضی فاز یک بهارستان در سال گذشته | رفع مشکل اراضی ۴۲ هکتاری کارکنان دولت در شاهین شهر و میمه | تکمیل و ابلاغ طرح تفصیلی شهر کاشان پس از ۱۰ سال معطلی

موافقت اصولی نخستین دهکده لجستیک (بندر خشک) کشور

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهر با اشاره به بخشی از اقدامات مهم حوزه عمرانی استان درخصوص پروژه‌هایی با بیش از یک دهه معطلی، اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ با پیگیری مدیریت استان، پس از حدود یک دهه، موافقت اصولی نخستین دهکده لجستیک (بندر خشک) کشور در اصفهان با پیش‌بینی سرمایه گذاری بخش خصوصی و سیاست‌گذاری و حمایت بخش دولتی اخذ شد.

مهران زینلیان

تعیین تکلیف اراضی علی آباد کلنگان پس از حدود ۵۰ سال

وی به تعیین تکلیف اراضی علی آباد کلنگان پس از حدود ۵۰ سال اشاره کرد و افزود: حل چالش اراضی علی آباد کلنگان، از مصوبات سفر رئیس جمهوری به اصفهان بود که پس از پنج دهه بلاتکلیفی سه هزار و ۵۰۰ خانوار، سال گذشته حل و فصل شد.

ابلاغ طرح مجموعه شهید کشوری پس از ۳۰ سال بلاتکلیفی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ابلاغ طرح مجموعه شهید کشوری پس از ۳۰ سال بلاتکلیفی، از دیگر اقدامات مدیریت استان بود که با تلاش‌های صورت گرفته، امکان ساخت و ساز و صدور پروانه و پایان کار این مجموعه با در نظر گرفتن خدمات و پیش‌بینی زیربنای مورد نیاز مصوب شد.

رفع مشکل ۲ هزار و ۵۰۰ مالک اراضی فاز یک بهارستان

زینلیان به رفع مشکل ۲ هزار و ۵۰۰ مالک اراضی فاز یک بهارستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی، با پیگیری مدیریت استان اراضی ۳۷ هکتاری متعلق به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مالک در فاز یک شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و مقدمات لازم برای عملیات عمرانی فراهم شد.

رفع مشکل اراضی ۴۲ هکتاری کارکنان دولت در شاهین شهر و میمه پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی

وی رفع مشکل اراضی ۴۲ هکتاری کارکنان دولت در شاهین شهر و میمه را از دیگر اقدامات مهم مدیریت استان در سال گذشته دانست و خاطر نشان کرد: این معضل حدود ۱۵ سال سبب بلاتکلیفی مالکان این اراضی شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته تعیین تکلیف و اقدامات اولیه برای احداث بنا آغاز شد.

تکمیل و ابلاغ طرح تفصیلی شهر کاشان پس از ۱۰ سال معطلی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان اضافه کرد: تکمیل و ابلاغ طرح تفصیلی شهر کاشان پس از ۱۰ سال معطلی، از جمله دیگر اقدامات مهم سال گذشته بود؛ نقشه‌های اولیه طرح تفصیلی کاشان از پنج سال پیش تهیه شده بود که سال گذشته تکمیل و توسط این معاونت ابلاغ شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *