اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

الزام رانندگان اتوبوس های شاهین شهر جهت باز کردن درب های اتوبوس

شهردار شاهین‌شهر رانندگان اتوبوس‌های شاهین‌شهر را ملزم به باز کردن درب‌های اتوبوس بر روی مسافران کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهر از شهرداری شاهین شهر پیرو شکایت عده‌ای از شهروندان این شهر نسبت به بسته بودن دربهای اتوبوس‌های مستقر در ترمینال حافظ و باب‌الدشت و منتظر ماندن در هوای سرد  و درخواست رسیدگی از مسئولان در باب این مشکل ، شهردار شاهین شهر دستور ویژه‌ای صادر نمود.

منتظر ماندن شاهین شهری ها پشت درب های اتوبوس

سعید ابریشمی‌راد، شهردار شاهین‌شهر با اشاره به گلایه‌مندی شهروندان این شهر پیرامون بسته بودن درهای اتوبوس‌ها در ترمینال حافظ و باب‌الدشت اظهار کرد: مقرر شد تمام سرویس‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل عمومی شهرداری شاهین‌شهر برای رفاه حال شهروندان، هنگام توقف در ترمینال درهای اتوبوس‌ها را باز کنند تا مسافران از سردی هوا در امان باشند.

وی افزود: این تذکر به تمام رانندگان اتوبوس‌ها که مسافران را از شهرهای اطراف به شاهین‌شهر می‌آورند از جمله رانندگان اتوبوس‌های شاهین‌شهر، مستقر در ترمینال باب‌الدشت داده شده است.

شهردار شاهین‌شهر تصریح کرد: شهروندان به‌دلایلی از جمله ایمنی و امنیت بیشتر از اتوبوس استفاده می‌کنند، از این‌رو لازم است خدمات‌دهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانب مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود.

کسب مقام قهرمانی توسط پیشکسوت تکواندو شاهین شهر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری شینا | SHINNA از هیات تکواندو شهرستان شاهین شهر و میمه ؛ هادی ترکاشوند | استاد و پیشکسوت تکواندو شاهین شهر مقام قهرمانی مسابقات پیشکسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب نمود. شایان ذکر است این مسابقات 17 فروردین ماه 1403 به میزبانی استان تهران برگزار شد و استاد هادی ترکاشوند پیشکسوت شاهین شهری و نماینده استان اصفهان، موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *