اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

بازگشت ۳۷۶ واحد تولیدی غیرفعال استان اصفهان به چرخه تولید

بازگشت ۳۷۶ واحد تولیدی غیرفعال استان اصفهان به چرخه تولید | برنامه ریزی برای ایجاد ۶۹ هزار شغل در سال جاری در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال وجود داشت که از ابتدای دولت سیزدهم ۳۷۶ واحد کوچک و بزرگ به چرخه تولید بازگشت و امسال نیز ایجاد ۶۹هزار شغل برای مردم استان در دستور کار است.

دکتر نقش

دکتر امیررضا نقش | معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در نشست هم‌اندیشی با مدیران، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان با اشاره به شعار سال گفت: برای تحقق شعار امسال باید عملیات و برنامه‌ریزی‌های خیلی زیادی انجام دهیم و اگر می‌خواهیم اتفاق مبارکی در اقتصادی کشور رخ دهد، باید به سمت مردمی‌سازی اقتصاد حرکت کنیم و رهبر انقلاب نیز بر روی آن تأکیدات فراوانی داشته‌اند.

واحد تولیدی غیرفعال

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی، مردمی‌سازی اقتصاد است، افزود: متأسفانه هنوز ۸۰ درصد اقتصاد کشور ما دولتی است و اگر حمایت‌ها و تسهیلگری‌های دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی استان به این سو نرود که سرمایه‌ها، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان واقعی را مورد حمایت قرار دهیم، قطعاً اتفاق مبارکی هم در بحث رونق اقتصاد و رشد تولید رقم نخواهد خورد.

اشتغال واحد تولیدی

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

اولویت کشور شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جشنواره شهید رجایی اصفهان:
اولویت کشور شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است

◼ به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از استانداری اصفهان ، « دکتر محسن منصوری » معاون اجرایی رئیس‌جمهور ، سه‌شنبه پنجم دی‌ماه، در بیست‌وششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان، ضمن تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی و با گرامیداشت یاد شهیدان ایران اسلامی، گفت: جشنواره شهید رجایی برای بررسی مسیر تعالی مدیریتی کشور است. ◼ منصوری ادامه داد : اکنون در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم که به لطف خداوند متعال در حال تحقق است و به خوبی می‌دانیم که بخش اصلی دولت اسلامی کارگزاران هستند. ◼ وی عنوان کرد : دو بال پر قدرت دولت اسلامی، کارگزاران و نظامات و فرایندها هستند که اگر همزمان و همسو با یکدیگر باشند به سمت تحقق دولت اسلامی حرکت خواهیم کرد. ◼ معاون اجرایی رئیس جمهور افزود : در حوزه مدیریتی بایستی تحول ایجاد کنیم از این رو شناسایی و به کار گیری نیروی انسانی، مؤمن، کارآمد، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی اولویت کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *