اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

درخشش وزنه برداران شاهین شهری درمسابقات وزنه برداری استان اصفهان – انتخابی قهرمانی کشور

🟦 مسابقات وزنه برداری استانی اصفهان جهت انتخابی قهرمانی کشوری در تیرماه ۱۴۰۲،  با دو قهرمان آقا و خانم از شاهین شهر خاتمه یافت.

🟧 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از هیات وزنه برداری شهرستان شاهین شهر و میمه روزهای ۱ و ۳ تیرماه ۱۴۰۲ ، مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان انتخابی کشور در دو بخش آقایان و بانوان در خانه وزنه برداری ملک شهر اصفهان برگزار شد.

🟧 در طی این رقابت ها در بخش بانوان ، خانممایسا شیخیوزنه بردار شایسته شاهین شهری در رده نوجوانان و دسته وزنی فوق سنگین موفق به کسب مقام اول و با زدن رکورد ورودی به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

🟧 همچنین در بخش آقایان “سپهر مردانی” در رده سنی بزرگسالان و دسته وزنی ۱۰۲ کیلو با زدن رکورد ورودی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهد شد.

🟧 همچنین  “اشکان باقری“دیگر وزنه بردار خوش آتیه شاهین شهر در جوانان و رده وزنی ۸۱ کیلو که توانست رکورد شخصی خودرا ده کیلو در این مسابقات افزایش دهد.

درخشش وزنه برداران شاهین شهری درمسابقات وزنه برداری استان اصفهان - انتخابی قهرمانی کشور

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید.

اولین همایش یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در شاهین شهر برگزار شد

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید. این همایش با هدف تکریم مقام شامخ ۳۳۳ خبرنگار و فعال رسانه‌ای کشور در دوران دفاع مقدس و 150 خبرنگار شهید در غزه به میزبانی شاهین شهر از استان اصفهان، بصورت کشوری برگزار گردید. سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، نمایش های ترکیبی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ، سالهای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهادت زنان و کودکان مظلوم در جنگ اسرائیل علیه فلسطین و در غزه و همچنین شهادت آیت‌الله رئیسی و در راستای اعتلای پیام شهادت آن‌ها و مشارکت در انتخابات ، از برنامه های اجرایی این همایش بودند. در پایان همایش نیز از خانواده های محترم  برخی از شهدای رسانه و همچنین برخی خبرنگاران دوران دفاع مقدس با اهدا لوح و تابلو فرش نفیس تکریم به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *