اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

رفع گرفتگی فاضلاب خیابان شهید رجایی شاهین شهر با احداث حوضچه و خط جدید

با اهتمام شرکت آبفا منطقه شاهین شهر گرفتگی خط فاضلاب خیابان شهید رجایی شاهین شهر با احداث دو حوضچه و لوله گذاری جدید مرتفع گردید

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از آبفای منطقه شاهین شهر به علت گرفتگی و پس زدگی شبکه فاضلاب در خیابان شهید رجایی شاهین شهر با اهتمام پرسنل این سازمان و احداث دو عدد حوضچه به عمق ۴.۶ متر و لوله قطر ۲۵۰ میلیمتر به طول ۱۵ متر ، لوله گذاری جدید انجام شد و با اتصال خط قدیم به خط جدید شبکه در مدار بهره برداری قرار گرفت.

 

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

شاهین شهری ها بیش از میانگین استان اصفهان آب مصرف می‌کنند

◾ ریاست آموزش همگانی آبفا استان اصفهان از بالا بودن سرانه مصرف آب توسط شهروندان شاهین شهری نسبت به میانگین مصرف در استان اصفهان خبر داد. ◾ وی افزود : سرانه مصرف آب توسط هر فرد در شاهین شهر 210 تا 220 لیتر در روز است در حالیکه میانگین مصرف در استان اصفهان کمتر از 200 لیتر در روز و حدود 170 لیتر در روز است ، لذا بطور کلی می‌توان گفت که شاهین‌شهر در مقایسه با میانگین استان ، شهری پر مصرف محسوب می‌شود. ◾ مهندس مهران ابوطالبی با اشاره به کمبود منابع آبی و ظرفیت انتقال ادامه داد : مشارکت شهروندان شاهین شهری با مدیریت بهینه مصرف آب همگام با مدیریت راهبردی آبفا در تامین و توزیع آب مورد نیاز ، قطعاً تأثیر ویژه ای در توزیع متناسب ظرفیت انتقال در تمامی محلات شهر و گذر از تنش‌های آبی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *