اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سید رسول موسویان معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر شد

آیین تودیع و معارفه معاون حوزه فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران ادارات شهر، معاونان و مدیران شهرداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری در آیینی با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران ادارات شهر، معاونان و مدیران شهرداری و با حکم «سعید ابریشمی راد» شهردار شاهین شهر «سید رسول موسویان» به عنوان معاون جدید حوزه فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر منصوب و از خدمات «مجید طرفه تابان» معاون سابق تقدیر به عمل آمد.

«سعید ابریشمی راد» شهردار شاهین شهر در این آیین با اشاره به اینکه حوزه عمران حوزه اجرایی همه سیاستهای توسعه شهری در تمام بخشها است گفت: در همه مأموریت‌های محوله اصلی شهرداری که به ارتقاء کیفیت زندگی مردم برمی گردد، مجری آنها حوزه عمران است.

تودیع و معارفه معاون عمرانی شهرداری شاهین شهر 1402

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه فنی و عمرانی شهرداری بسیار حساس است افزود: کارکنان این حوزه باید با روحیه بالای درون و برون سازمانی درک بسیار درست از مفهوم شهر داشته باشند تا اقدامات به صورت موفقیت آمیز انجام گردد.

ابریشمی راد تصریح نمود: شاهین شهر از لحاظ ساختار شهری در ایران بی نظیر است و در این راستا باید خالصانه برای خدمت رسانی به شهروندان ارجمند تلاش گردد.

شهردار شاهین شهر از زحمات و تلاش های معاون سابق حوزه فنی و عمرانی تشکر و برای معاون جدید آرزوی موفقیت نمود.

«علی صالحی» رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این آیین گفت: با توجه به اینکه معاونت فنی و عمرانی شهرداری، پروژه های عمرانی را در سطح شهر مدیریت و احداث می‌نماید بنابراین از حساسیت خاصی برخوردار بوده و در این راستا کارشناسان این معاونت باید پروژه ها را با کیفیت و کمیت مطلوب تر از گذشته احداث و تقدیم شهروندان ارجمند نمایند.

وی در ادامه از شهردار دلسوز و پرتلاش شاهین شهر که همواره دغدغه شهری پویاتر و توسعه یافته تر را دارند قدردانی نمود.

صالحی از اقدامات و فعالیت های معاون سابق عمران در مدیریت و احداث پروژه های شهری تشکر و برای معاون جدید توفیق در خدمت رسانی به شهروندان فهیم شاهین شهر را از خداوند مسألت نمود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *