اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

تلاش بی وقفه شهرداری شاهین شهر برای نوروز ۱۳۹۹

واحدهای مربوطه در شهرداری شاهین شهر برای هرچه زیباتر شدن شهر در ایام نوروز بی وقفه در حال تلاش و کوشش هستند.

مجید عرفان منش معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری با اعلام این خبر گفت: در این راستا ۸۸ المان نوروزی در میادین و بوستانهای شهر نصب خواهد شد.

وی در ادامه افزود: المان های نوروزی در راستای طراوت بخشیدن و ایجاد خاطره‌ای به‌یادماندنی از شهر زیبای شاهین شهر برای شهروندان و گردشگران، با موضوعات مختلف هنری نصب می گردد.

عرفان منش اظهار داشت: همچنین برای ایام نوروز، حدود ۱۸۰ هزار متر طول جداول خیابانها، بلوارها و بوستان های سطح شهر و حدود ۱۰ هزار متر مربع نرده درحال رنگ آمیزی است.

معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر خاطر نشان نمود: کارکنان حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر همواره در راستای خدمات رسانی به شهروندان ارجمند و نیز زیبایی شهر تلاش و کوشش می نمایند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید.

اولین همایش یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در شاهین شهر برگزار شد

اولین یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید. این همایش با هدف تکریم مقام شامخ ۳۳۳ خبرنگار و فعال رسانه‌ای کشور در دوران دفاع مقدس و 150 خبرنگار شهید در غزه به میزبانی شاهین شهر از استان اصفهان، بصورت کشوری برگزار گردید. سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، نمایش های ترکیبی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ، سالهای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهادت زنان و کودکان مظلوم در جنگ اسرائیل علیه فلسطین و در غزه و همچنین شهادت آیت‌الله رئیسی و در راستای اعتلای پیام شهادت آن‌ها و مشارکت در انتخابات ، از برنامه های اجرایی این همایش بودند. در پایان همایش نیز از خانواده های محترم  برخی از شهدای رسانه و همچنین برخی خبرنگاران دوران دفاع مقدس با اهدا لوح و تابلو فرش نفیس تکریم به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *