اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرامرز رادمنش به عنوان مدیر نمونه ادارات زیر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ برگزیده شد.

همزمان با هفته دولت جلسه فرایند انتخاب مدیران و کارکنان برتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان “مدیر نمونه” انتخاب و معرفی شد .

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با هفته دولت جلسه فرایند انتخاب مدیران و کارکنان برتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و “فرامرز رادمنش” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به عنوان “مدیر نمونه” انتخاب و معرفی شد .

فرامرز رادمنش ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمهدر این ارزیابی  فرامرز رادمنش رئیس اداره با کسب ۱۴۷.۶۸ امتیاز به عنوان مدیر نمونه در سال ۱۴۰۱ انتخاب و معرفی شد .

جدول ارزیابی مدیران و کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1401  گفتنی است طی نشستی کلیه کارکنان این اداره ضمن تبریک به آقای رادمنش از خداوند متعال برای ایشان ، کسب موفقیت های بیشتر در سایر امور زندگی را مسئلت نمودند .

شایان ذکر است هرساله پس از بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی مدیران و کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان ، مدیران و کارکنان نمونه و شایان تقدیر استان انتخاب و معرفی می شوند .

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *