اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شب شعر گز برخوار به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد | ۱۴۰۲

به مناسبت هفته دفاع مقدس شب شعری با حضور شعرای پیشکسوت استان و شهرستان و سایر اهالی شعر و ادب در محل فرهنگسرای ادیب شهر گز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با هفته دفاع مقدس شب شعری به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تمامی ایثارگران دفاع مقدس امروز (چهارشنبه ۵ مهرماه) با حضور شعرای پیشکسوت استان و شهرستان و سایر اهالی شعر و ادب در محل فرهنگسرای ادیب شهر گز برگزار شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس شب شعری با حضور شعرای پیشکسوت استان و شهرستان و سایر اهالی شعر و ادب در محل فرهنگسرای ادیب شهر گز برگزار شد.مراسم شب شعر دفاع مقدس در فرهنگسرای ادیب شهر گز به مدیریت انجمن شعر و ادب دهقان گزی و با حضور برخی از شعرای شاهین شهر ، اصفهان ، درچه برگزار شد و طی آن تعدادی از شعرای پیشکسوت و جوان ، مقالات و اشعار خود را ارائه دادند که مورد توجه حاضرین قرار گرفت .

در پایان این مراسم به سه نفر از جانبازان جنگ تحمیلی ( آقایان پوزش ، اشراقی و زهرانی ) و فرزند شهید قربانی هدایایی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر توسط سیروس شجاعی فر شاعر پیشکسوت شاهین شهر و سه تن دیگر از شعرای پیشکسوت اهدا گردید.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *