اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

جشنواره داستان نویسی استان اصفهان در شاهین شهر برگزار خواهد شد

جلسه برنامه ریزی جشنواره داستان نویسی استان اصفهان در شاهین شهر با حضور مسئولین استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر برگزار و زمان برگزاری آن اوایل فصل زمستان تعیین شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه جلسه برنامه ریزی جشنواره استانی داستان نویسی در شاهین شهر با حضور ” حجه الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی ” معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همراهان ، ” فرامرز رادمنش ” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، ” سید رسول هاشمیان ” رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و سایر کارشناسان در محل دفتر ریاست این سازمان برگزار شد.

جشنواره داستان نویسی استان اصفهان در شاهین شهر برگزار خواهد شد

ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در آغاز ضمن خیر مقدم و تبریک فرارسیدن ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) ، حضور میهمانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در راستای تعامل و هم افزایی بیشتر در ارتقای حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان مغتنم شمرد و با اشاره به ظرفیت های خوب شاهین شهر در حوزه فرهنگ و هنر ، برای حمایت از برگزاری جشنواره استانی داستان نویسی در شاهین شهر ، اعلام آمادگی کرد.

 

ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شاهین شهر ، جهت برگزاری جشنواری استانی داستان نویسی بسیار مناسب است.

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز با خیر مقدم به میهمانان اداره کل و تبریک میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و هفته وحدت به سابقه فعالیت های حوزه داستان ، کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و ادامه داد : شهرستان شاهین شهر با تکیه بر ظرفیت‌های خوبی که در حوزه فرهنگ و هنر دارد ، برای برگزاری جشنواره استانی مصمم است و آمادگی لازم را دارد.

جشنواره با هدف گسترش ادبیات داستانی، پرورش خلاقیت و استعدادهای بالقوه ، رشد مهارت های نوشتاری و آشنایی علاقمندان به این حوزه برگزار می‌شود

در ادامه معاونت فرهنگی و امور رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، نیز فرارسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) را تبریک گفت و با بیان نکاتی پیرامون اهمیت پرداختن به حوزه داستان و داستان نویسی اظهار داشت : این جشنواره با هدف گسترش ادبیات داستانی، پرورش خلاقیت و استعدادهای بالقوه ، رشد مهارت های نوشتاری و آشنایی علاقمندان به این حوزه برگزار می شود .

جشنواره استانی دستان نویسی اصفهان ، نگاه ویژه ای به شهدای کودک و نوجوان استان خواهد داشت

حجه الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی افزود : در این جشنواره نگاه ویژه به کودک شهید ، طاها اقدامی و سایر شهدای نوجوان و جوان استان اصفهان ، مد نظر قرار گیرد .

جشنواره استانی داستان نویسی اوایل زمستان در شاهین شهر برگزار خواهد گردید

در ادامه جلسه مباحث مربوط به اهداف جشنواره ، موضوع جشنواره و سایر بخش های جشنواره مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد دبیرخانه و کارگروه های جشنواره در اسرع وقت تشکیل و زمان برگزاری جشنواره نیز اوایل فصل زمستان تعیین شود .

شایان ذکر است جشنواره داستان نویسی استان اصفهان ، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی  ، اداره آموزش و پرورش  ،کانون پرورش فکری ، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه و شورای اسلامی و شهرداری شاهین شهر برگزار خواهد گردید.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *