اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دومین نمایشگاه خوشنویسی آفتاب حسن در شاهین شهر برگزار شد.

دومین نمایشگاه خوشنویسی آفتاب حسن با نمایش ۳۷ اثر هنری به مناسبت آغاز هفته وحدت با حضور اهالی فرهنگ و هنر شهرستان از ۶ مهرماه به مدت یک هفته در نگارستان شهرداری شاهین شهر افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه صبح امروز پنج شنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲ دومین نمایشگاه خوشنویسی آفتاب حسن شاهین شهر به مناسبت آغاز هفته وحدت با حضور اهالی فرهنگ و هنر شهرستان و توسط فرماندار و شهردار شاهین شهر افتتاح شد.

“سید محمدرضا کاظمی طبا” فرماندار شهرستان ، “سعید ابریشمی راد” شهردار شاهین شهر ، “علی صالحی” رئیس شورای اسلامی شهرستان ، برخی اعضای شورای اسلامی ، “سید رسول هاشمیان” رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شاهین شهر ، “فرامرز رادمنش” رئیس اداره و سایر مسئولان و هنرمندان شهرستان جهت افتتاح این نمایشگاه حضور یافتند.

این نمایشگاه به همت انجمن خوشنویسان شهرستان شاهین شهر و میمه و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در نگارستان شهرداری شاهین شهر برگزار گردید.

در این رویداد هنری، ۳۷ اثر خوشنویسی از آثار هنرآفرینی شده توسط هنرمندان شهرستان شاهین شهر و میمه، شامل :  ۱۷ اثر در بخش خط نستعلیق از ۹ شرکت کننده ، ۷ اثر در بخش خط شکسته نستعلیق از ۳ شرکت کننده ، ۳ اثر در بخش خط تعلیق از ۲ شرکت کننده ، ۹ اثر در بخش خط ثلث از ۴ شرکت کننده و ۱ اثر در بخش خط نسخ از ۱ شرکت کننده به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در این رویداد ، خانواده رئیس سابق انجمن خوشنویسان شهرستان حضور یافتند و توسط مسئولان شهرستان مورد تفقد قرار گرفتند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در حاشیه این نمایشگاه ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت ، از هیئت مدیره انجمن خوشنویسان شهرستان و سایر هنرمندان شرکت کننده در دومین نمایشگاه خوشنویسی آفتاب حسن که با تولید آثار نفیس خود ، زینت بخش این نمایشگاه شدند ، قدردانی کرد و اظهار داشت : هنرمندان خوشنویس شهرستان با حضور خالصانه خود در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی ، نشاط و شادابی را برای عموم مردم و علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر به ارمغان می آورند.

شایان ذکر است این نمایشگاه از امروز ( پنج شنبه ) ۶ لغایت ۱۲ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۷ الی ۱۹ جهت بازدید عموم مردم و علاقمندان حوزه فرهنگ و هنر دائر می‌باشد.

دومین نمایشگاه خوشنویسی آفتاب حسن در شاهین شهر برگزار شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *