اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

آغاز مشارکت شاهین شهر در “طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال کشوری” با حضور استاندار اصفهان

استاندار اصفهان در صبحگاه بیست و سومین روز از آبانماه با حضور در شهرستان شاهین شهر و میمه و با کاشت بذر درختچه های بادام کوهی، آغازگر اجرای “طرح ملی و جهادی کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور” شد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری در این خصوص اظهار داشت : طرح ملی و جهادی کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور که قرار است در مدت ۴ سال دولت سیزدهم اجرایی گردد، امروز با حضور دکتر سید رضا مرتضوی؛ استاندار محترم اصفهان و هیأت همراه در شهرستان شاهین شهر و میمه آغاز شد.

آغاز مشارکت شاهین شهر در "طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال کشوری" با حضور استاندار اصفهانسید محمدرضا کاظمی طبا افزود: مقرر گردیده مرحله اول اجرای این طرح در شهرستان با همکاری صنایع و ادارات منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان ، طی دو ماه آینده و در وسعتی بالغ بر ۱۰۰۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان عملیاتی گردد.

لازم به ذکر است که در مرحله اول اجرای این طرح: حدود ۵۰۰ هکتار با همکاری هلدینگ شرکت پترو پالایش نفت اصفهان و حدود ۵۰۰ هکتار با همکاری مجتمع پتروشیمی ، شهرک صنعتی مورچه خورت ، شهرک سنگ لایبید ، مرکز پشتیبانی نیروی زمینی سپاه و… پوشش داده خواهد شد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *