اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

نیروگاه شهید محمد منتظری شاهین شهر بهینه سازی یا جابجا خواهد شد؟

استاندار اصفهان به شاهین شهر در راستای تصمیم گیری برای بهینه سازی و یا جابجایی نیروگاه شهید محمد منتظری شاهین شهر  وآغاز طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال کشوری به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی صبح امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۲ سفر می کند.

سید محمدرضا کاظمی طبا با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهر ،اعلام کرد: دکتر سید رضا مرتضوی؛ استاندار اصفهان امروز سه شنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۲، به شهرستان شاهین شهر و میمه سفر خواهد کرد.

کاظمی طبا افزود: نهمین سفر استاندار به شهرستان شاهین شهر و میمه در دولت سیزدهم امروز رقم خواهد خورد. اهم برنامه های پیش بینی شده سفر استاندار به شهرستان بدین شرح می باشد:

استاندار ضمن بازدید از قسمت های مختلف نیروگاه، با کارگران و مسئولان این مجموعه دیدار نموده و در پایان با برگزاری جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگانِ اداره کل محیط زیست استان، شرکت‌ پخش فرآورده های نفتی، ادارات گاز و برق، معاون عمرانی استانداری، دادستان شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، تصمیمات مقتضی در مورد جابجایی یا بهینه سازی نیروگاه در زمان آتی، اتخاذ خواهد شد.

همچنین استاندار اصفهان با کاشت بذر ، آغازگر کاشت درختچه های بادام کوهی در فضایی به وسعت ۱۰۰۰هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان، در راستای اجرای طرح ملی و جهادی کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور خواهد بود که سهم استان اصفهان در این طرح ۲۰ میلیون اصله نهال می‌گردد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *