اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره نخستین واژه آب در شاهین شهر

پانزدهمین دوره از جشنواره فراگیری نخستین واژه – آب با هدف توصیه به مصرف درست آب و محافظت از منابع آبی با حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز در شاهین شهر اصفهان برگزار شد.

پانزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه – آب با حضور مسئولان و مدیران شاهین شهر و نیز مسئولان شرکت آب و فاضلاب شاهین شهر، اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ در تالارشیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید.

برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره نخستین واژه آب در شاهین شهردر این جشنواره که همزمان با هفته فرهنگی شاهین شهر با حضور بیش از ۶۰۰ دانش آموز برگزار شد، زنگ آب توسط یکی از دانش آموزان نواخته شد و راه های صرفه جویی در مصرف آب در قالب برنامه ای شاد به کودکان آموزش داده شد و نیز اقلام و بسته های فرهنگی و هدایای دیگر به آن ها اهدا گردید.

شایان ذکر است با توجه اینکه در سال های اخیر به دلیل وقوع خشکسالی های مستمر شاهد کاهش منابع آبی پایدار در استان اصفهان هستیم، به منظور حفظ منابع آب برای نسل های آینده می بایست آموزش های لازم در خصوص مدیریت مصرف آب به کودکان داده شود تا علاوه بر این که خود در مصرف آب صرفه جویی می نمایند، مصرف بهینه آب را به اعضای خانواده نیز یادآوری نمایند.

همچنین به باور کارشناسان ضروری است که دانش آموزان هم زمان با آموختن واژه ی آب ، فرهنگ صحیح صرفه جویی را آموزش ببینند تا این فرهنگ از کودکی در آن ها نهادینه شود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *