اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

افتتاح مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک در شاهین شهر اصفهان با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری

با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری چند منظوره پارتاک با سرمایه‌گذاری بخش خصوص در شاهین شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، شامگاه چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۲ فاز نخست مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک ، با حضور «عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت سیزدهم ، با اعتباری افزون بر ۲۶۰ میلیارد تومان ، در عرصه ۳۲ هزار مترمربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک در شاهین شهر اصفهانافتتاح مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک در شاهین شهر اصفهانافتتاح مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک در شاهین شهر اصفهان

پارتاک با قابلیت‌ها و امکانات کم نظیر خود در سطح کشور ، پتانسیل ویژه‌ای در خدمات گردشگری را فراهم نموده است.

افتتاح مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک در شاهین شهر اصفهاناین مجتمع چند منظوره با سرمایه گذاری بخش خصوصی با مدیریت محمدرضا محمدی، سرمایه گذار و کارآفرین شاهین شهری ، ایده پردازی و اجرا شده و ارائه دهنده خدمات اقامتی ، پذیرایی ، تالار همایش و مراسم ، رستوران vip ، رستوران بام ، غرفه های ویژه خرید ، پارکینگ و … در سطح کیفیتی بسیار عالی به گردشگران و شهروندان استان اصفهان می باشد.

مجتمع بزرگ گردشگری پارتاک در ورودی غربی شاهین‌شهر و در محور گردشگری شمال شهر اصفهان واقع شده است و علاوه بر خدمات پذیرایی و گردشگری دارای سوئیت‌های مجلل اقامتی نیز می‌باشد.

۳ رستوران مجزا با ظرفیت هر کدام بیش از ۲۰۰ نفر از ویژگی های خاص این مجتمع گردشگری بزرگ می‌باشد.

افتتاح مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک در شاهین شهر اصفهانمحمدی سرمایه گذار و کارآفرین شاهین شهری با احداث مجتمع بزرگ گردشگری پارتاک نقش جهان آژند با ارائه کیفیت در سطح ویژه تنوع  و خدمات گردشگری ، اقامتی و خدماتی ، زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را بصورت مستقیم فراهم نموده است.

سید عزت‌الله ضرغامی در آیین افتتاح فاز نخست مجتمع گردشگری پارتاک در شاهین‌شهر ضمن قدردانی از احداث چنین مجموعه عظیم گردشگری وب اشاره به این که نوآوری و خلاقیت حرف اول را در طراحی این مجموعه می‌زند افزود : مجموعه عظیم گردشگری پارتاک را در نوع خود در کشور کم‌نظیر است و این شاخص بسیار ویژه‌ای در ورودی شمال اصفهان است که این مجموعه با سطح کیفیت و وسعت خود ، علاوه بر شهروندان شاهین‌شهر ، می‌تواند خدمت رسان به تمامی اهالی استان اصفهان و گردشگران نیز باشد.

پارتاک علاوه بر خدمات گردشگری، فضا و امکانات ویژه‌ای برای فعالیت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.

افتتاح مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک در شاهین شهر اصفهان

«محمدرضا محمدی» مالک و سرمایه‌گذار مجموعه پارتاک نیز ضمن بیان خصوصیت و ویژگی‌های مجتمع گردشگری پارتاک گفت: سرمایه گذاران چیز زیادی از مسئولین نمی‌خواهند ، تنها گفتن یک خسته نباشید و تسهیل راه، برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کفایت خواهد نمود.

افتتاح مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک در شاهین شهر اصفهان

وی افزود در مجموعه احداث شده علاوه بر خدمات گردشگری و خدماتی، فضا و امکانات ویژه‌ای برای فعالیت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شده است و مجموعه پارتاک مشتاقانه علاقه‌مند به همکاری با این گروه های خواهد بود.

پارتاک دارای سالن مدیریت بحران جهت زمان حوادث است

افتتاح مجموعه بزرگ گردشگری پارتاک در شاهین شهر اصفهان

«سید محمدرضا کاظمی طبا» فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ، در آیین افتتاح مجموعه گردشگری پارتاک ، با قدردانی از همت والا و تلاش قابل ستایش مالک این مجموعه در توسعه رفاه و آسایش مردم ، به شاخص های بارز اقتصادی ، فرهنگی و علمی شاهین‌شهر پرداخت و افزود : در زمان احداث این مجموعه به عنوان مدیریت شهرستان  پیشنهاد تعبیه سالن مدیریت بحران با سرمایه‌گذار مطرح شد که ایشان استقبال کرده و با حسن نیت پذیرفتند و در ۲ طبقه پارکینگ امکاناتی ویژه شامل سرویس بهداشتی، حمام و ذخیره آب و غذا برای یک هفته جهت زمان وقوع حوادث در نظر گرفته شد و این شاخص ویژه‌ای افزون بر سطح خدمت رسانی های ذکر شده در این مجموعه ، برای مردم خواهد بود.

شایان ذکر است در سفر یک روزه «عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ، علاوه بر افتتاح مجموعه گردشگری پارتاک ، اولین هتل ۵ ستاره با عنوان هتل چهارباغ اصفهان نیز افتتاح گردیده و از کارخانه تاریخی ریسباف نیز بازدید به عمل آمد و پس از این افتتاحیه وی و هیات همراه به همران مدیران استان و شهرستان از ارگ بزرگ مورچه خورت نیز بازدید به عمل خواهند آورد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *