اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

قدردانی جوانان شاهین شهری در پویش سپاس از تلاشگران عرصه سلامت

شماری از جوانان شاهین شهری در قالب پویش “سپاس از تلاشگران عرصه سلامت” با حضور در بیمارستان گلدیس این شهر با اهدای شاخه های گل از کارکنان این مرکز درمانی تقدیر کردند.

به گزارش “رسانه خبری شاهین شهری” جوانان شاهین شهری یکشنبه شب با ۳۰۰ شاخه گل به همراه کارت های سپاس از کارکنان درمانی، اداری و خدماتی بیمارستان گلدیس شاهین شهر به دلیل تلاش شبانه روزی آنها برای مراقبت از بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا قدردانی کردند.
یکی از این شهروندان در این اقدام نوع دوستانه و قدرشناسانه، گفت: در شرایطی که مردم در هراس و بیم بسیار از شیوع بیماری کرونا به سر می برند و جرات بیرون آمدن از خانه های خود را ندارند تلاشگران و زحمت کشان عرصه سلامت بصورت شبانه روزی و بطور مستقیم با بیماران مبتلا به این بیماری خطرناک در ارتباط هستند.
مریم پورحسینی افزود: بسیاری از آنها به خاطر احساس مسوولیت در مقابل سلامت مردم هفته هاست که نتوانسته اند در کنار خانواده خود باشند.
وی اظهارداشت: کارکنان این مجموعه درمانی با وجود مراجعه بسیار به این بیمارستان و شلوغی و ازدحام بخش های مختلف آن به ویژه بخش ایزوله بیماران کرونایی، با خوشرویی پاسخگوی بیماران و همراهان آنها هستند.
بیمارستان گلدیس شاهین شهر از بیمارستان های درجه یک و جز چهار بیمارستان مراکز ارجاع شهرستان های شمال استان در حوادث و سوانح مختلف است.
این بیمارستان در سال ۹۳ احداث و اکنون با ۱۷۳ تخت فعال و بخش های مختلف به بیماران خدمت رسانی می کند.
شیوع بیماری کرونا موجب شد که بخشی از این بیمارستان را به بیماران کرونایی اختصاص دهند و کادر درمانی این بیمارستان بصورت شبانه روزی با مراجعات بسیار به خدمت رسانی به مردم بپردازند.
بنا بر اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکنون ۲۸۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان به جز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شده اند که ۱۲ تن از آنها فوت کرده اند. 

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

حسینعلی حاجی دلیگانی / وب سایت شاهین شهری

در پی مسمومیت تنفسی دانش آموزان شاهین شهر | حاجی دلیگانی : پیگیر تمام حقوق آسیب دیدگان حادثه هستم

حاجی دلیگانی: مسئولان دلسوز و انقلابی، عاملان حوادث امروز شاهین‌شهر را شناسایی، دستگیر و معرفی کنند/ پیگیر تمام حقوق آسیب دیدگان حادثه هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *