اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

استاندار اصفهان:
نوروز امسال اصفهان مقصد خوبی برای مسافرت نیست!

استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان به دلیل مواجهه با بیماری کرونا امسال مقصد خوبی برای مسافرت نیست.

به گزارش رسانه خبری شاهین شهری به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در یازدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: هیچ‌کدام از مدارس، مسافرخانه‌ها، اردوگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، زائرسراها، مراکز تفریحی و گردشگری مجاز به سرویس‌دهی به مسافران نیستند.
وی اضافه کرد: همچنین به دلیل جلوگیری از انتقال بیماری، دایر کردن چادر در مکان‌های عمومی، کمپ‌ها و امثال آن ممنوع است.
استاندار تاکید کرد: این تصمیم با توجه به ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مسافران و شهروندان گرفته شده است.
وی با اشاره به ضرورت ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی گفت: تمهیدات لازم برای وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و مترو پیش‌بینی شود.
دکتر رضایی با اشاره به ضرورت فرهنگسازی در حوزه سلامت حمل و نقل عمومی، گفت: اقدام شهرداری در ضدعفونی کردن خودروها در سطح شهر اقدامی ارزشمند است ولی به منظور پراکنده کردن جمعیت و جلوگیری از ازدحام، این برنامه در میدان‌ها و چهارراه‌های اصلی شهر انجام شود.
وی همچنین خواستار ارایه آموزش‌های لازم به شهروندان شد و ادامه داد: از محتوای آموزشی تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی در مباحث آموزشی استفاده شود.
استاندار با اشاره به ضرورت سطح بندی مطب‌ها و کلینیک‌ها، خاطر نشان کرد: دایر بودن مطب‌های پزشکان عمومی در دستور کار قرار گیرد.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

فرونشست زمین در شاهین شهر و برخوار برخی مدارس را از چرخه آموزش خارج کرده است

"محمدرضا ابراهیمی" مدیرکل #آموزش_و_پرورش #استان_اصفهان: #فرونشست_زمین در #شاهین_شهر و #برخوار برخی مدارس را از چرخه #آموزش خارج کرده است | کمبود #معلم در #استان_اصفهان در صدر پنج استان کشور است | از این پس به #حجاب و #عفاف و تربیت دینی #دانش_آموزان توجه ویژه ای صورت خواهد گرفت | حدود 90 درصد دانش آموزان #اتباع استان اصفهان، #افغانستانی هستند. | قریب به 700 #مدرسه #موقوفه در استان داریم در شهرهای بزرگ نبود #سرویس_مدارس اجتناب‌پذیر است، اما در حال تلاش برای استقرار شاخصه‌هایی در مدارس سطح شهرهای بزرگ هستیم، لازم است شهروندان را تشویق به ثبت نام در مدارس سطح منطقه سکونت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *