اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

مشارکت و همکاری مردم در کنترل و مهار بیماری کرونا بسیار ضروری است

مشارکت و همکاری مردم در کنترل و مهار بیماری کرونا بسیار ضروری است

استاندار اصفهان مشارکت مردم در کنترل و مهار بیماری کرونا را بسیار ضروری دانست و از مردم خواست در این ایام در خانه بمانند و به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند.

مشارکت و همکاری مردم در کنترل و مهار بیماری کرونا بسیار ضروری استبه گزارش رسانه خبری شاهین شهری به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان دکتر رضایی استاندار اصفهان در ویژه برنامه «چهارباغ» ضمن تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) اظهار داشت: مقابله با بیماری کرونا یک موضوع فراگیر است و باید آحاد جامعه در این امر مشارکت و همکاری جدی داشته باشند؛ در خانه بمانند و به توصیه‌های بهداشتی توجه داشته باشند.
استاندار اصفهان از تردد و ازدحام شهروندان در اماکن عمومی و خیابان ها و فضاهای بیرون از منزل انتقاد کرد و اظهار داشت مردم به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده تحمل کنند و در خانه بمانند.
دکتر رضایی در خصوص تجهیز برخی از ورزشگاه‌های اصفهان گفت: این موضوع دستورالعمل وزارت بهداشت بود به خاطر قرنطینه افراد و به هیچ عنوان جایگاه درمانی ندارد.
مدیر ارشد استان تصریح کرد: افرادی که در بیمارستان‌ها بستری هستند و بهبود می‌یابند، پس از ترخیص از بیمارستان به این قرنطینه‌ها منتقل می‌شوند تا بهبودی کامل آنها حاصل شود.
وی تخصیص تخت‌های این نقاهتگاه‌ها به افراد غیر از استان اصفهان را رد کرد و گفت: قرار نیست افرادی از استانهای دیگر به این مراکز نقاهتگاهی منتقل شوند.
استاندار اصفهان ضمن تقدیر از خدمات بی شائبه جامعه پزشکی و پرستاری اظهار داشت: حفظ سلامت مردم امری بسیار جدی و لازم است و ما مدافع و خادم سلامت مردم هستیم.
دکتر رضایی حفظ آرامش و جلوگیری از ایجاد نگرانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: حفظ آرامش و جلوگیری از شایعات فقط با اطلاع‌رسانی صحیح و افزایش آگاهی جامعه ممکن می شود.
وی آموزش‌هایی که در رسانه‌ها و فضای مجازی انجام می‌شود را ارزشمند دانست و گفت: متاسفانه در کنار این مطالب ارزشمند شاهد برخی سیاه نمایی‌ها و پررنگ کردن نگرانی‌ها از سوی بدخواهان و برخی از شبکه‌های مجازی هستیم که با این موارد باید برخورد جدی صورت گیرد.
استاندار اصفهان در خصوص تولید و توزیع لوازم بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز گفت: در حال حاضر تولید این لوازم را در استان افزایش داده‌ایم و در روزهای آینده هیچ مشکلی نخواهیم داشت و از دستگاه‌های قضایی و نظارتی استان خواسته شد تا با متخلفان و سودجویانی که سلامت مردم را به مخاطره می اندازند به شکل قانونی و قاطع برخورد کنند.
ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جلسه ستاد کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه

در نتیجه بررسی ستاد کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه
محدودیت های کرونایی برای تجمعات و مراسمات، همچنان باقیست

جلسه ستاد کرونای شهرستان با حضور معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای ستاد برگزار شد. در این جلسه مصوب شد با توجه به وضعیت نارنجی شیوع کرونا مدارس ابتدایی یک هفته دیگر تعطیل ، استخرها و مراکز ورزشی با ظرفیت 50 درصدی خود و منوط به ارائه تعهد کتبی توسط مسئول، مهدکودک ها با ظرفیت 40% و مدارس متوسطه اول و دوم بصورت حضوری (به شرط عدم رویت علام شیوع کرونا ) برگزار شوند و همچنین مقرر شد که برگزاری هر گونه همایش و مراسم تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *